Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که دمبله بهترین نمایشش را برای بارسا به اجرا گذاشت و نیوکمپ را به تشویق وادار کرد، بارسا به سختی و جان کندن توانست لگانس چغر را شکست داده و بار دیگر با 5 امتیاز برتری نسبت به اتلتی در صدر جدول جا خوش کند. مصدومیت دمبله مطمئنا بدترین خبر ممکن برای بارسا بود. 

طرفداری - تیم‌های بارسلونا و لگانس از ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

روز و تاریخ: یکشنبه، 30 دی 97 برابر با 20 ژانویه 2019

تورنمنت: فصل 2018/19 لالیگا - هفته بیستم

گلزنان و دقایق: دمبله (32)، سوارز (71)، مسی (92)/ برایتوایت (57)

گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

بارسا در نیمه اول کاملا بر بازی سوار بود. لگانس به وضوح برای دفاع اتوبوسی به نیوکمپ آمده بود و به نوعی شب شب دمبله بود. او تقریبا از همان اولین توپی که گرفت، استارت شب درخشانش را زد. وینگر فرانسوی در چندین و چند صحنه با دریبل‌های زیبا و سرعت فوق العاده‌اش، خط دفاعی لگانس را به طور کلی به هم ریخت و موقعیت‌های خوبی هم برای خودش هم هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد که تا نیم ساعت نتیجه نداشت. نهایتا خود دمبله بود که روی یک کار دو نفره فوق العاده زیبا با آلبا، تک گل بارسا در نیمه اول را زد. این نیمه در کنار اینکه با تشویق همه جانبه دمبله از سوی هواداران همراه شد، اخطارهای زیادی هم برای بازیکنان دو تیم داشت. 

نیمه دوم هم با مالکیت بارسا بر توپ و میدان همراه بود و این تیم باز هم با درخشش دمبله صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شد که کوتینیو بهترین آنها را از دست داد. سوارز هم چند فرصت خوب را از ابتدای بازی از دست داده است. در نهایت لگانس بود که روی یک ضد حمله بارسا را تنبیه کرد و به گل مساوی هم رسید. مسی در ادامه به میدان آمد و راکیتیچ هم جایگزین ملو شد. بارسا هم اکنون تمام قوای تهاجمی‌اش را در زمین دارد. بدترین اتفاق ممکن زمانی بود که دمبله مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. مالکوم به جای او به زمین رفت. همان طور که انتظار می‌رفت، مسی اثرش را گذاشت و پایه ریز گل دوم بارسا توسط سوارز شد. گلی مشکوک که باعث شد دقایقی بازی به خاطر مصدومیت گلر لگانس متوقف شود. در ادامه بارسا دل به خلاقیت مسی بسته بود و لگانس خطرناک حمله می‌کرد اما هیچ کدام ثمری نداشت تا اینکه مسی باز هم ارزشش را نشان داد و روی همکاری با آلبا گل سوم بارسا را زد و کار را تمام کرد. در ادامه سوارز فرصتی طلایی برای زدن گل چهارم داشت که کوئيار عالی واکنش نشان داد. بارسا بازی را 3-1 برد. 

شرح گل‌ها

بارسلونا 1-0 لگانس | عثمان دمبله (32) | دمبله در میانه میدان توپ را از آلنیا گرفت و پس از عبور از بازیکن حریف در تکرار حرکات مسی-آلبا، توپ را به دفاع چپ بارسا سپرد. آلبا هم قدر این پاس را دانست و با یک پاس رو به عقب، خود دمبله را در محوطه صاحب توپ کرد تا او با پای راست دروازه را باز کند.

بارسلونا 1-1 لگانس | برایتوایت (57) | در یک ضد حمله تند و تیز از سمت آلبا بود که النصیری به درون محوطه نفوذ کرد و ارسال زمینی و رو به جلوی او را برایتوایت به خوبی در بین راه قطع کرد و به گل مساوی تبدیل کرد.

بارسلونا 2-1 لگانس | لوییس سوارز (71) | حرکت انفرادی مسی پشت محوطه جریمه با شوت دیدنی او به گوشه بالای سمت راست دروازه همراه بود. کوئیار هر طور بود این شوت را مهار کرد اما در ریباند این سوارز بود که گل دوم را زد.

بارسلونا 3-1 لگانس | مسی (92) | همکاری زوج مسی-آلبا، کاپیتان را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او با شوتی پای راست، دروازه را به راحتی باز کند. 

ویدئوی خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، دکو، مدیر ورزشی بارسا، هفته گذشته با نمایندگان منچستریونایتد دیدار کرد. او با جان مورتو، مدیر ورزشی، و مت هارگریوز ناهار خورد و یکی از موضوعات مورد بحث آنها علاقه بارسا به میسون گرینوود (22 ساله) بود. روز بعد آنها به ختافه رفتند، جایی که ستاره جنجالی به صورت قرضی از باشگاه انگلیسی بازی می کند.

وینگر انگلیسی اولین نفر در لیست باشگاه بارسلونا برای تابستان نیست و به نظر می رسد آینده او دور از منچستریونایتد باشد. همچنین این حس نیز وجود ندارد که او در تیم آبی پوش مادریدی به فوتبالش ادامه خواهد داد. مدیران انگلیسی از دکو پرسیدند که رقم مد نظر بارسا چقدر است و سپس اعلام کردند که قیمت گرینوود می تواند بین 40 تا 60 میلیون یورو باشد. در نتیجه بارسا قرار نیست وارد رقابت خرید او شود چون مبلغ خارج از بودجه آنهاست.

میسون گرین‌وود تاکنون 26 بازی در این فصل برای ختافه انجام داده و در آن‌ها 8 گل زده و 5 پاس گل داده است. او یکی از بهترین های های فصل لیگ اسپانیا است و عملکرد خوبش باعث شده است که مورد توجه چند تیم بزرگ نه تنها از اسپانیا، بلکه از لیگ برتر و سری آ نیز قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت بارسا و رئال با پوشیدن لباسی ضد نژادپرستی!
  • مصدومیت عجیب و دردناک ستاره پاری‌سن‌ژرمن
  • ژاوی: اکنون زمان رؤیاپردازی است/ لواندوفسکی عالی بود
  • پرده گوش عثمان دمبله پاره شد!
  • یونایتد قیمت گرین‌وود را به بارسلونا گفت
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!
  • ژائو فلیکس: مقابل اتلتیکو مادرید انگیزه مضاعف دارم
  • هشدار به بارسا: پی‌اس‌جی خطرناک با سبک انریکه!
  • جشن و پایکوبی در بارسلونا به‌خاطر قرعه رئال!