Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته امداد گفت: برای سال آینده پیشنهاد ما افزایش ۲۰ درصدی در دریافت مستمری و سایر خدمات بوده است و پیشنهاد داده ایم مستمری‌ها برای کل مستمری بگیران افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، پرویز فتاح در جمع خبرنگاران درباره میزان افزایش مستمری به مددجویان گفت: با همکاری مجلس و دولت از محل تبصره ۱۴ به مستمری امسال مستمری بگیران ۱۴ درصد اضافه کردیم و همچنین دولت برای جبران شرایط اقتصادی به وجود آمده کنونی بسته حمایتی تعریف کرده که کمیته امداد و بهزیستی اولین گروهی بودند که این کمک هزینه را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: رئیس جمهور قول داده اند دو نوبت تا پایان سال بسته حمایتی به مددجویان تخصیص دهند.

وی درباه افزایش مستمری در سال آینده گفت: برای سال آینده پیشنهاد ما افزایش ۲۰ درصدی در دریافت مستمری و سایر خدمات بوده است و پیشنهاد داده ایم مستمری‌ها برای کل مستمری بگیران افزایش پیدا کند.

فتاح درباره سامانه خوب باشیم گفت: این سامانه به این جهت راه اندازی شده که گروه‌های جهادی از کار یکدیگر مطلع باشند، چون الان فعالیت گروه‌های جهادی مثل مجمع الجزایر است و اقدامات انجام شده موازی کاری است. اطلاعات مناطق نیازمند برای انجام اقدامات جهادی در این سامانه تجمیع می‌شود و کمیته هم در راس آن قرار دارد. در تلاشیم با راه اندازی این سامانه در جهت رفع محرومیت یک اقدام هم افزایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد پرویز فتاح افزایش مستمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۶ خانواده مددجو در سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، افزود: در مجموع، ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده برای مددجویان سیل‌زده واریز شد.

سیدمهدی عبادی گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب استان، که منجر به آبگرفتگی و وقوع سیلاب به خصوص در مناطق دشتیاری، پلان و برخی بخش‌های قصرقند شد، کمیته امداد نیز در کنار سایر سازمان‌ها به میدان آمد تا در کنار هموطنان آسیب‌دیده جنوب استان باشد.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که با حمایت ویژه ریاست محترم کمیته امداد کشور رقم خورد، واریز یک نوبت مستمری فوق‌العاده به حساب همه مددجویانی بود که در این حادثه، دچار آسیب شده بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۶ خانواده مددجو در سیلاب اخیر دچار آسیب شدند، افزود: برای هر خانواده، بین ۷۷۰ هزار تومان ( برای خانواده‌های تک نفره) تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان واریز شد که در مجموع، ارزش آن ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: تیم‌های ارزیاب کمیته امداد استان از اولین روزهای وقوع حادثه به منطقه اعزام شده و کار ارزیابی خسارات وارده را در دستور کار قرار دادند؛ بررسی‌های به‌عمل آمده نشان می‌دهد بیشترین خسارات مربوط به سپتیک و سرویس‌های بهداشتی است که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با کمک خیرین، خسارات وارده جبران شود.

عبادی افزود: همچنین تاکنون به ارزش سه میلیارد تومان فرش و نیز تعداد ۴۹۰۰ سبد کالا به ارزش سه و نیم میلیارد تومان در مناطق حادثه‌دیده توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بحث واحدهای مسکونی حادثه دیده نیز در حال پیگیری هستیم تا با تعامل و همکاری بنیاد مسکن و کمک بلاعوض، واحدهای آسیب‌دیده بازسازی و نوسازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد ۱۴۰۳
  • ببینید | وزیر کار پیشنهاد افزایش چند درصدی حقوق کارگران را تکذیب کرد؟
  • ۴۵ هزار مددجوی گلستانی از بهزیستی مستمری می‌گیرند
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی بودجه بیمه
  • واریز مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ از ۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان
  • افزایش سه برابری مستمری سیل زدگان سیستان و بلوچستان