Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن میانسالی که پس از به قتل رساندن همسرش، جسد او را درون بشکه‌ای روی پشت بام مدفون کرده بود با رضایت دو دخترش از مجازات قصاص رهایی یافت.

 ساعت 11 شب یکشنبه 27 خرداد زن میانسالی در تماس با مأموران کلانتری 148 انقلاب از قتل همسرش خبر داد. با حضور بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در محل آنها با جسد مرد میانسال داخل بشکه درحالی مواجه شدند که روی جسد سیمان ریخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن میانسال در تحقیقات مدعی شد که همسرش با او رفتار خوبی نداشته به همین خاطر او را به قتل رسانده است . درادامه تحقیقات دو دختر مقتول که تنها اولیای دم پرونده بودند به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرده و از قصاص مادرشان گذشتند. بدین ترتیب به دستور بازپرس سجاد منافی آذر، پرونده برای صدور حکم از جنبه عمومی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کتک خوردن 2 پلیس زن در خوزستان! / آنها از مقام قضایی دستور داشتند ارتباط نامتعارف بازیگر زن مشهور با ستاره فوتبال رسوایی زیادی به بار آورد+ عکس جزغاله شدن زن جوان در تصادف آتشین!+فیلم بیرون کشیدن زن سوخته تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت ترسناک برای عاملان دست درازی به دختران تبریزی + فیلم جنجالی دکترهای تهرانی از این مردان شوم وحشت داشتند! / بلایی که سر زن جوان در غیاب شوهرش آمد! لاغری به چه قیمتی؟ / 5 میلیون تومان برای جعبه خالی قرص لاغری ! لحظه آتش زدن سمند توسط مهاجم ناشناس در چالوس+فیلم این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث زن اعدامی چوبه دار جسد یک مرد عکس فیلم نجات زن دختر مشهد تهران تصادف مادرش جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی

هادی چوپان که اخیرا موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک در آمریکا شده بود، بالاتر از رقبای خود به عنوان قهرمانی دسته اوپن آرنولدکلاسیک انگلیس دست یافت.

او پس از کسب عنوان قهرمانی با انتشار پیامی از همسر و فرزندان خود تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نظر جالب جان سینا درمورد غذاهای ایرانی همسرش
  • عکس| تصویر جدید علی دایی و همسرش در کنار مریم شیرازی
  • عکس‌| پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی
  • فیلم شوخی آقای مجری روی آنتن تلویزیون با همسرش
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی + عکس
  • (عکس‌) پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی
  • ماه رمضان ماه رهایی از عادت های بد
  • شرط جالب خانواده مقتول برای بخشش قاتل
  • رهایی یک بازیکن سپاهان از بند مصدومیت