Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه 36 سالگی، مهاجم سمپدوریا آماده تر از همیشه است.

طرفداری- در جریان تساوی 3-3 سمپدوریا مقابل فیورنتینا در فلورانس، فابیو کوالیارلا دو گل به ثمر رساند تا در کنار دوان زاپاتا و کریستیانو رونالدو با 14 گل در صدر جدول برترین گلزنان این فصل سری آ قرار بگیرد.

به نقل از اوپتا؛ کوالیارلا در هر یک از 10 بازی اخیر سمپدوریا در سری آ موفق به گلزنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ سری آ فقط او و گابریل باتیستوتا موفق شده اند در +10 بازی پیاپی سری آ گلزنی کنند. این رکورد در سال 1994 به نام گابریل باتیستوتا ثبت شده است که در 11 بازی متوالی برای فیورنتینا موفق به گلزنی شد. حالا کوالیارلا این فرصت را دارد تا با گلزنی در بازی هفته بعد سمپدوریا مقابل اودینزه با رکورد تاریخی باتی‌گل برابری کند.

لازم به ذکر است در دیدار هفته بیستم سری آ بین فیورنتینا-سمپدوریا، لوئیس موریل خرید جدید بنفش ها نیز در اولین بازی خود 2 بار گلزنی کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال 1403 پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را دارند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از 18 بازیکن از فهرست اولیه را خواهد داشت.

در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر 14 بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، 4 بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب 14 نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

تا سال گذشته لیست اولیه تیم‌ها 30 بازیکن و لیست هفتگی هر تیم 14 بازیکن را شامل می‌شد که فقط تغییر پزشکی در لیست 14نفره مجاز بود آن هم با این قید که بازیکن خارج‌شده از لیست تا پایان هفته نمی‌توانست تیم را همراهی کند. ولی حالا تیم مجاز است هر شب ترکیبش را تغییر بدهد و حتی بازیکنی را که روز قبل از لیست هفتگی خارج کرده دوباره به خدمت بگیرد. لیبروها هم کماکان تا یک ساعت پیش از آغاز هر بازی در لیست 14 نفره قابل تغییر است.

در نهایت تیم‌ها قبل از هر مسابقه باید حداکثر 14 بازیکن را برای هر دیدار معرفی کنند که در پنج حالت زیر امکان پذیر است:
1. 12 بازیکن و دو لیبرو = مجموع 14 نفر
2. 11 بازیکن و دو لیبرو = مجموع 13 نفر
3. 12 بازیکن بدون لیبرو = مجموع 12 نفر
4. 11 بازیکن با یک لیبرو = مجموع 12 نفر
5. 10 بازیکن با دو لیبرو = مجموع 12 نفر

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست (یکم تا ششم خرداد) و در گروه دوم مردان به مصاف ایتالیا، آرژانتین، صربستان و کوبا می‌رود.

مردان والیبال ایران از 15 تا 20 خرداد و در چارچوب هفته دوم مسابقات در سرزمین آفتاب تابان مقابل تیم‌های ژاپن، برزیل، ترکیه و بلغارستان صف‌آرایی خواهند کرد. ملی‌پوشان والیبال ایران هفته سوم (29 خرداد تا سوم تیرماه) در فیلیپین با تیم‌های هلند، آلمان، فرانسه و آمریکا روبرو خواهند شد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های کانادا، لهستان و اسلوونی بازی ندارند. نتایج تمامی دیدارهای دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در یک جدول ثبت می‌شود و در پایان مرحله گروهی هفت تیم برتر به مرحله نهایی صعود می‌کنند که به همراه تیم لهستان هشت تیم مرحله نهایی این رقابت‌ها خواهند بود.

فدراسیون جهانی والیبال نحوه قرار گیری تیم میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها (لهستان) در جمع هشت تیم برتر را نیز مشخص کرد.

بر این اساس، اگر تیم میزبان در بین رتبه‌های نهم تا شانزدهم باشد، در جایگاه هشتم جدول قرار می‌گیرد. اما اگر تیم میزبان مرحله نهایی در رتبه‌های اول تا هشتم جدول مرحله گروهی باشد، جایگاهش برای مرحله نهایی تغییری نخواهد کرد.

بدین ترتیب برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها 2024 در گروه مردان (هفتم و هشتم تیرماه) به دو شکل زیر است:
در صورتی که لهستان در جایگاه نهم تا شانزدهم جدول مرحله گروهی قرار گیرد:
تیم اول جدول – میزبان (لهستان)
تیم دوم جدول – تیم هفتم جدول
تیم سوم جدول – تیم ششم جدول
تیم چهارم جدول – تیم پنجم جدول
 
در صورتی که لهستان در یکی از رتبه‌های اول تا هشتم جدول مرحله گروهی قرار گیرد:
تیم اول جدول – تیم هشتم جدول
تیم دوم جدول – تیم هفتم جدول
تیم سوم جدول – تیم ششم جدول
تیم چهارم جدول – تیم پنجم جدول

بدین ترتیب روز شنبه نهم تیرماه و در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها، برنده دیدار تیم‌های اول و هشتم به مصاف برنده دیدار تیم‌های چهارم و پنجم می‌رود و در دیگر مسابقه این مرحله نیز برنده دیدار تیم‌های دوم و هفتم با برنده دیدار تیم‌های سوم و ششم روبرو خواهد شد.

در نهایت روز یکشنبه دهم تیرماه برنده دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت و تیم‌های بازنده نیز برای مقام سومی با یکدیگر روبرو می‌شوند.

دیگر خبرها

  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند