Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های سوریه در گزارشی از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق در پی رهگیری و انهدام حملات هوایی رژیم صهیونیستی به پایتخت این کشور خبر دادند.

در پی حمله موشکی دشمن صهیونیستی به منطقه جنوب سوریه و به ویژه شهر دمشق، هم اکنون آرامش در شهر برقرار است.

حمله رژیم صهیونیستی به مدت ۸۰ دقیقه و در ۴ مرحله صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه خبر داد که سامانه پدافند هوایی کارایی بالایی را در رهگیری و انهدام موشک‌های دشمن از خود نشان داد‌.

دشمن صهیونیستی شماری از مراکز نظامی را در محدوده فرودگاه دمشق، منطقه الکسوه در حومه جنوب شهر و مراکزی در استان‌های قنیطره و سویدا در جنوب سوریه مورد حمله قرار داد.

دقایقی بعد از حمله، سخنگوی عرب زبان ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشته است که ارتش این رژیم در حال بمباران اهدافی در خاک سوریه است.

پیش از این نیز خبرگزاری سوریه گزارش داده بود پدافند هوایی این کشور با تهاجم رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب سوریه مقابله کرده و مانع از تحقق اهداف این حمله شده است.

در این گزارش آمده بود یک منبع نظامی سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور با کارآیی بالا با تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب مقابله کرد و مانع از تحقق اهداف این تجاوز شد. ­

همچنین تلویزیون سوریه نیز اعلام کرده بود سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه در واکنش به موقع، همه موشک‌های دشمن صهیونیستی را رهگیری و منهدم کرد.

وزارت دفاع روسیه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی سوریه به بهترین نحو حمله رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب سوریه را دفع کرده و تل‌آویو به هیچ یک از اهداف خود در این حمله دست نیافته است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «این حمله هوایی توسط چهار هواپیمای اف-۱۶ اسرائیلی... انجام شد. موشک‌های هدایت‌شده از هواپیما، از جانب دریای مدیترانه به سمت اراضی سوریه شلیک شده بود.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه