Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای تحقق این مهم مقرر شد، آستان قدس رضوی و آن دسته از موسسات و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیرو‌های مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استثنای موادی که اذن، ولی فقیه دارند نسبت به واریز مالیات خود به خزانه به رقم ۲۰ هزار میلیارد جهت توسعه عدالت آموزشی، نوسازی، مقاوم‌سازی و خرید تجهیزات برای مدارس روستایی و مناطق محروم اقدام شود که امیدواریم با تحقق این بند در قانون بودجه ۹۸ ضمن گسترش هر چه بیشتر عدالت آموزشی امنیت دانش‌آموزان که متأسفانه در بسیاری از مدارس به واسطه ایمن نبودن دچار مخاطره شد، تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مالیات آستان قدس ستاد اجرایی فرمان امام نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.     امام جمعه مهریز بیان داشت: ارتش ما شجاع، با انگیزه، توانمند و تکلیف محور است.     وی مردمی بودن، از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانور‌ها در همه صحنه‌های مورد نیاز، مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • رژه یگان‌های ارتش در سلماس