Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز ، صفی یزدانیان کارگردان فیلم تحسین شده «در دنیای تو ساعت چند است؟» اردیبهشت ماه امسال دومین ساخته سینمایی خود را با نام «ناگهان درخت» جلوی دوربین برد. در این فیلم پیمان معادی، مهناز افشار، شقایق دهقان، مهراب قاسم خانی، سیامک صفری، زهره عباسی و پانته آ پناهی ها بازی می کنند.

نکات جذاب

قرار گرفتن نام مهناز افشار در کنار پیمان معادی به عنوان بازیگران اصلی «ناگهان درخت» می تواند مخاطبان بسیاری را به سالن های سینما بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تجربه موفق اولین فیلم یزدانیان باعث شده که توقع ها از دومین ساخته او بالا برود.

نکات حاشیه ای

«ناگهان درخت» پس از «بمب؛ یک عاشقانه» اولین فیلمی است که پیمان معادی بازیگر بین المللی سینمای ایران تهیه کنندگی آن را برعهده گرفت. اما شاید نکته اصلی حاشیه ای این فیلم به بازیگر زن آن یعنی مهناز افشار باز گردد. مهناز افشار برای بازی در «ناگهان درخت» از بازی در «ما همه با هم هستیم» انصراف داد و لیلا حاتمی به جای او در فیلم کمال تبریزی جلوی دوربین رفت.

شانس جایزه

پیمان معادی که «بمب؛ یک عاشقانه» اش در جشنواره سال گذشته مورد توجه داوران قرار گرفت، احتمالا می تواند با «ناگهان درخت» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد شود. از سوی دیگر هم مهناز افشار امسال با سه فیلم در جشنواره حضور دارد و نامزد شدن در بخش بهترین بازیگر زن هم خیلی دور از انتظار نیست. صفی یزدانیان هم که تجربه قبلی اش مورد توجه منتقدان قرار گرفت، ممکن است نامش در لیست نامزدان بهترین کارگردانان جشنواره امسال آورده شود.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: صفی یزدانیان ، تهیه کننده: پیمان معادی، مدیر فیلمبرداری: همایون پایور ، تدوین: هایده صفی یاری ، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی ، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر ، موسیقی: کریستف رضاعی ، عکاس: علی نیک رفتار ، مجری طرح: مهدی معزی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوربین زهره بازی سینمای ایران لیلا حاتمی کمال تبریزی مهناز افشار پیمان معادی جشنواره جهانی فیلم فجر ناگهان درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد