Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کيم هنگ- مترجم سياوش روزي - روابط رسانه‌اي در حال تغيير است. اخبار تنها از طريق کانال‌هاي رسمي همچون روزنامه و راديو منتقل نمي‌شوند. اکنون، اکثر کساني که به اينترنت دسترسي دارند مي‌توانند صدايشان را به گوش جمعيتي که در اينترنت حضور دارند برسانند.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| روابط رسانه‌اي در حال تغيير است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار تنها از طريق کانال‌هاي رسمي همچون روزنامه و راديو منتقل نمي‌شوند. اکنون، اکثر کساني که به اينترنت دسترسي دارند مي‌توانند صدايشان را به گوش جمعيتي که در اينترنت حضور دارند برسانند. اين مسئله که رسانه‌هاي سنتي و روزنامه‌ها امروزه دچار مشکل شده اند و امکان دارند از بين بروند ديگر يک راز نيست.
اين را باور کنيد متخصصان روابط عمومي چيزهاي زيادي از اين جهان در هم بر هم از طريق دوستي‌هاي اينترنتي آموخته‌اند. در اينجا چند تا نکته است که شما را متقاعد مي‌کند که خودتان تنها روزنامه‌نگار ويژه زندگي‌تان هستيد.
در ادامه با شارا همراه باشيد.
روزنامه‌نگار خود را بشناسيد
به‌جاي کاوش کردن در وبلاگ يا وب‌سايت شخصي يا ياوه‌گويي در شبکه‌هاي اجتماعي، زماني را براي اينکه کار خبرنگاران را بخوانيد اختصاص دهيد.
توصيف مختصر را فراموش کنيد
بر اساس تجربه بنده، ايميل‌هايي که به‌صورت الکي به دست مخاطبان مي‌رسند معمولاً ناديده گرفته مي‌شوند. يک سري زمينه‌هاي رايج براي پايه‌گذاري يک دوستي مجازي پيدا کنيد بنابراين وقتي آن‌ها ايميلي از شما دريافت مي‌کنند، آن‌ها با اسم تان آشنا خواهند شد درنتيجه بيشتر مشتاق به باز کردن ايميلتان خواهند بود
معمولاً، خبرنگاران پذيراي کانال‌هاي آن‌هايي هستند که مي‌خواهند براي تبليغشان ارتباط داشته باشند.
شما احتمالاً بيشتر مي‌خواهيد به آن‌سوي مرزهاي شناخته شده از طريق صفحه شخصي فيس‌بوک تان يا با انتشار پيام مستقيمي در اينستاگرام تان قدم بگذاريد. کانال‌هاي بهتر، مانند توييتر و لينکداين که امن و با ملاحظه هستند را شناسايي کنيد. خودتان را در جاي آن‌ها قرار دهيد و تصور کنيد که چگونه، در کجا و چه وقت دوست داريد از متخصصان روابط عمومي بهره بگيريد.
از اطلاعات زياد بپرهيزيد
معمولاً خبرنگاران آدم‌هاي پرمشغله‌اي هستند و براي رسيدن به مهلت‌هاي نهايي سخت کار مي‌کنند. آخرين چيزي که آن‌ها خواهند ديد يک ايميل است که شامل دريايي از کلمات مي‌شود. آن‌ها وقت کافي براي بررسي بند به بند اصطلاحات فني شما را ندارند.
زبان تان را آرام و محاوره‌اي نگه‌داريد. نيازي به خودنمايي نيست. مطمئن شويد آن‌ها مي‌توانند به قلب داستانتان به‌راحتي نفوذ کنند و اگر آن‌ها اطلاعات بيشتري خواستند از شما خواهند پرسيد.
حتما بخوانيد: ده نکته اي که روابط رسانه اي شما را دگرگون مي کند
دوستي‌هاي بلندمدت
در دنياي دوست‌يابي آنلاين، دوستي‌هاي بلندمدت براي هر دو طرف براي اينکه به نيازهايشان برسند، معنا پيدا مي‌کند و اين همکاري تنها نمي‌تواند يک‌طرفه باشد. همه دوستي‌ها چه شخصي باشند و چه حرفه‌اي نياز دارند تا نقاط قوت شان در طول زمان پرورش داده شود. اين مي‌تواند از طريق صداقت، قابل‌اعتماد بودن و احترام کسب گردد. يک پيشنهاد براي کمک به‌طرف مقابل حتي زماني که براي شما منفعت مستقيمي ندارد. آن‌ها را به منابع و متخصصان ديگر ارجاع دهيد و محتواي آن‌ها را به‌صورت آنلاين برجسته کنيد، به کار گماريد و به اشتراک بگذاريد.
اجازه ندهيد نوع شخصيت اول شما همان بهترين شما باشد
ساخت با دقت يک تبليغ شخصي شده براي يک خبرنگار تا تنها پيام پاسخ‌داده‌شده «باشِه» باشد مي‌تواند خسته‌کننده و آزاردهنده باشد. اما به نظر من هر پاسخي در مقابل هيچ پاسخي يک موفقيت محسوب مي‌شود.
روزنامه‌نگاران زيادي در صفحات خود: ايميل‌هاي روابط عمومي، مهلت‌هاي سخت گيرانِه، يک حجم زياد و فشار سنگين کاري دارند. صبر، ارزشمندترين فضيلت است. شما نمي‌توانيد کاري که يک خبرنگار با زمانش مي‌کند را کنترل کنيد. هرچند شما مي‌توانيد راهي که به آن پاسخ مي‌دهيد را کنترل کنيد.
از بودن همچون يک عاشق دروغين پرهيز کنيد، درک شما بيشتر از عصبانيت شما را تحت تأثير قرار خواهد داد. اگر خبرنگاران يک پوشه بزرگ از ايميل‌هاي خوانده‌نشده شما داشته باشند و در حال بيشتر شدن نيز باشند، آن‌ها را به حال خودشان واگذاريد و دوستي‌هاي جديدتان را پرورش دهيد.
حتي يک تبليغ خيلي خوب مي‌تواند شکست بخورد اگر يک‌چيز حياتي که همان قلب است را در خودش نداشته باشد. همه‌ ما فکر مي‌کنيم که داستان مان مهمترين و بهترين داستان است. داستان‌هايي که طنين‌انداز در جامعه مي‌شوند در خصوص مردم هستند. قبل از تائيد نهايي به يک روزنامه‌نگار اجازه دهيد تا بداند که يک داستان چگونه بر روي زندگي مردم تأثير مي‌گذارد.
استراتژي دعا را رها کنيد
در روابط عمومي، شما نمي‌توانيد نسبت به تبليغ تان بي‌دقت و آشفته باشيد. اين مسئله مي‌تواند شهرت آنلاين شما را به خطر بياندازد.
اگر آن شخصي که ايميل را دريافت مي‌کند شما و اعضاي گروه تان را جزو اسپم‌ها قرار دهد، ممکن است براي هميشه در ليست سياه بمانيد پس سعي کنيد براي تبليغ تان وقت بگذاريد.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي سرپرست روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي: تدوين برنامه هاي نوين ارتباطي لازمه روابط عمومي راهبردي است
مرگ خبرنگار غنايي که درباره فساد در فوتبال تحقيق مي کرد
4 تا از بهترين و بدترين عمل‌هاي روابط عمومي در سال 2018
آنچه از قوانين اخلاقي روابط عمومي بايد بدانيم
نگاه به روابط عمومي تغيير کرد/ نگاهي گذرا به سير تطور روابط عمومي در ايران
جايگاه روابط عمومي ادارات شهرستاني استان تهران تثبيت خواهد شد
روابط عمومي ها به محيط شخصي براي مديران تبديل نشوند
روابط عمومي جهاد دانشگاهي کردستان منصوب شد
رشد سه برابري قيمت کاغذ: روزنامه‌ هاي ايران تعطيل مي‌شوند
مديرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومي قدرتمند و فعال، زمينه ساز ايجاد توسعه سازماني و مديريت افکار عمومي است



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پنج ويژگي يک متخصص روابط عمومي ممتاز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از گلستان، استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم این ارزیابی را کسب کردند  بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعت مهلت پاسخگویی در سامانه ۱۰ روز است اما دبیرخانه این سامانه که در اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان قرار دارد ، نهایتا در مدت ۸ روز به درخواست ها پاسخگو بوده است نظر به روند مستمر ارزیابی ادارات کل، روابط عمومی استانداری ها با هدف صیانت از قدرت تعامل صف و ستاد وزارت متبوع با افکارعمومی و جهت دهی پیوسته به همکاران این عرصه برای تقویت توانمندی ها و تعمیق خدمات ، این ارزیابی صورت گرفته و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط تمامی همکاران روابط عمومی استان گلستان این موفقیت را کسب کرده است لازم به ذکر است اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان با تلاش کارکنان این مجموعه در سال های گذشته جزو ۳ استان برتر در ارزیابی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شده بود.

دیگر خبرها

  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟