Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@17:10:15 GMT

برگزاری جلسه قرارگاه گشتهای رضوین شادگان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۱۰۱

پاسدار عبدالحسین مجدمی مسئول عملیات ناحیه درگفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ابتدا از اهمیت بسیج در تمام عرصه ها سخن گفت و تلاش در راستای ارتقای امنیت را وظیفه و رسالت نخست بسیج عنوان کردند و افزودند: بسیج، نهالی است که توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی ریشه گرفت و امروز، به عنوان یک نهاد فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، در کنار سایر نهاد ها در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، گام های موثری بر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجدمی اذعان داشت: این جلسه با هدف پیگیری گشتهای رضوین ومحله محور وپشتیبانی از بسیجیان در قالب تفاهم نامه فی مابین دادگستری وناجا وسازمان بسیج درزمینه عملیاتی، امنیتی، دادگستری، فرهنگی وقانونی در همه سطوح و در جهت ایجاد امنیت در شهرستان انجام گرفت که انتظار میرود این جلسات بصورت مستمر ادامه داشته باشد و بتوانیم نتیجه آن را با احساس امنیت و رضایت در بین مردم عزیز و با ایمانمان مشاهده کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان

نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوم ازدیبهشت سال ۱۳۵۸ گفت: سپاه نهادی انقلابی به منظور حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ان به دستور امام راحل تاسیس شد در این مدت خدمات شایانی داشته است.

حجت الاسلام و المسلین آل هاشم افزود: عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران که مایه غرور و افتخار ملی کشورمان شد و به دنیا نشان داد هیچ کشوری حق ندارد به کشورمان نگاه چپ کند.

وی با بیان اینکه اقدامات فراجا در زمینه عفاف و حجاب و اجرای «طرح نور» بسیار موثر بوده است اظهار داشت: مخصوصا اینکه خیلی از بانوان این تذکرات را می‌پذیرند، اما باید این اقدام فرهنگی را از خودمان شروع کنیم و اگر این موضوع در نهاد‌ها، سازمان‌ها و ادارات توسط مدیران اجرایی شود در بیرون هم درست خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: در خصوص عفاف و حجاب انچه که در نمازجمعه در خصوص وظایف مدیران درادارات گفته شده کاربدیهی است وبایداتفاق بیفتد و مقام معظم رهبری هم فرمودند دشمن روی این مساله سوار شد وبرای ما چالش درست کرد و ما باید در مقابل با برنامه ریزی عمل کنیم.

مالک رحمتی افزود: برنامه مقابله ما با این امر در این است که همه ۲۷ دستگاه زیربط و دخیل در این خصوص هم افزایی کنند، امروز عملکرد این طرح در این مدت کوتاه بسیار خوب بوده، چون بنیان جامعه ما ارزشی و انقلابی است.

وی افزود: ما نیازمند برنامه‌هایی هستیم که به جوانان اگاهی بدهیم تا همانطور که دشمنان در این زمینه تلاش میکنند نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم دس اگاهی بخشی، معرفت بخشی و اقدامات انگیزشی و در نهایت انذاری بسیار مهم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه باید خانواده‌ها و مسئولان پای کار بیایند و رسانه‌ها هم می‌توانند کمک حال باشند افزود: همه دستگاه‌ها باید مکلف باشند با همین رویکرد ارزشمند با یک برنامه جامع در خصوص عفاف وحجاب و ارایه برنامه‌های فرهنگی قدم برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان