Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:32:16 GMT

راه حل کی‌روش برای شکست دادن عمان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۱۴۱

راه حل کی‌روش برای شکست دادن عمان

ایران در شرایطی موفق شد با دو گل از سد عمان عبور و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند که نمایش برتر شاگردان کی روش جای هیچ حرف و حدیثی برای رقیب نگذاشت. این برد می توانست با نتیجه ای قاطع تر هم به ثبت برسد اما در نیمه دوم مهاجمان ایران(طارمی و سردار) قدر هیچ کدام از فرصت ها را ندانستند تا تیم ملی با همان اندوخته نیمه اول حریف چین در یک چهارم نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله بعد از این بازی سایت های معتبر خارجی در آنالیزهای خود از نمایش ایران به بررسی جز به جز عملکرد فنی تیم ملی پرداختند تا از رمز عبور کی روش و شاگردانش رونمایی کنند. در آنالیزهای صورت گرفته پوزیشن و چیدمان کلی ایران در طول مسابقه روی یک نکته مهم متمرکز بود آن هم این که مربی پرتغالی روی جناح راست و همکاری مثلث رضائیان، جهانبخش و دژآگه برنامه های زیادی داشت.

فشردگی بازیکنان ایران در این منطقه از زمین با فرارهای جهانبخش در بسیاری از دقایق همراه شد که در این راه جایگیری و پاسکاری های رامین و اشکان با ستاره 17 میلیون پوندی برایتون کاملا مشهود بود. کی روش خوب می دانست با تمرکز در این جناح به خوبی می تواند برنامه های تهاجمی پیم فربیک را خنثی کند، همان برنامه هایی که در دقیقه اول باعث و بانی پنالتی عمانی ها شد.

 

رمز عبور کی روش از سد عمان به خوبی جواب داد چون همان طور که در تصویر از پوزیشن کلی ایران مقابل عمان می بینید(نارنجی ها بازیکنان ایران هستند) چیدمان تیم ملی به شکلی بود که در طول 90 دقیقه کمترین فرصت برای خرج بازیکنان حریف از نیمه خودی را داد تا عمان با تک مهاجم خود یک بار هم نتواند دروازه ایران را جز شوت های احساسی دقایق پایانی تهدید کند.

جالب این که تعویض های کی روش در نیمه دوم هم بر پایه تقویت نقطه اتکای تیم ملی بود به خصوص با ورود سامان قدوس که توانست در اندک دقایق حضور در زمین به خوبی در نقش جهانبخش ظاهر شود.در این بین نباید از همکاری های سردار و گهگاه طارمی به عنوان مهاجمان آزاد ایران هم به سادگی گذشت که بارها روی همکاری با این منطقه توانستند صاحب موقعیت گلزنی شوند.

با این تفاسیر می توان گفت با آماده تر شدن جهانبخش بعد از دو ماه دوری از میادین در بازی آتی ایران مقابل چین هم جناح راست ایران می تواند نقطه قوت اصلی برای عبور از سد اژدهای سرخ باشد گرچه نباید از بازیخوانی و هوش بالای سایر بازیکنان تیم ملی در تقسیم توازن تاکتیکی به خصوص در مصاف با تیم مارچلو لیپی باهوش به سادگی عبور کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کی روش عمان جام ملتها جام ملتهای 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران مقابل تیم ملی قرقیزستان قرار گرفت که در نهایت این دیدار با برتری ۶ بر یک تیم ملی فوتسال ایران به پایان رسید.

تیم ملی قرقیزستان با شگفتی‌سازی موفق شد به این مرحله صعود کند. قرقیز‌ها در گروه C این رقابت‌ها بالاتر از تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی و با تفاضل گل کمتر نسبت به تاجیکستان به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. در مقابل تیم ملی ایران در گروه D این رقابت‌ها موفق شد با با اقتدار به عنوان صدرنشین بالاتر از تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین پا به این مرحله بگذارد.

بهروز عظیمی خیلی زود با ضربه‌ای تماشایی گل اول را به ثمر رساند. در ادامه امانبائف در اولین موقعیت جدی قرقیزستان دروازه ایران را باز کرد. حملات تیم ملی فوتسال ایران ادامه داشت و سالار آقاپور از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی گل دوم را به ثمر رساند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

در ابتدا نیمه دوم روی یک ضد حمله سعید احمدعباسی موفق شد روی پاس علی اصغر حسن‌زاده با یک ضربه بغل‌پا دروازه قرقیزستان را برای سومین‌بار باز کند و هفتمین گل خود را در این رقابت‌ها به ثمر برساند تا جایگاهش در صدر جدول گلزنان تثبیت شود.

یک بار دیگر کاپیتان حسن‌زاده با یک پاس در عرض تماشایی مهدی کریمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با عبور توپ از بین پا‌های دروازه‌بان قرقیزستان گل چهارم را به نام خود ثبت کرد. در ادامه مهدی کریمی موفق شد روی حرکت تماشایی و پاس سالار آقاپور با یک چرخش و ضربه تماشایی گل پنجم ایران را به ثمر برساند و در این دیدار دبل کند.

درخشش مهدی کریمی ادامه‌دار بود و موفق شد یک پربه خطا پنالتی را برای ایران کسب کند، علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان ایران پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه فوق‌العاده دروازه‌بان قرقیزستان را فریب داد و یکی از بهترین گل‌های این رقابت‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه تیم ملی فوتسال ایران موفق شد ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کند. ملی‌پوشان ایران باید در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار ازبکستان و ویتنام قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان