Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخش عمده فعالیت کمیسیون صیانت و پیشگیری است و در این راستا؛ دقت ، کنترل و جلوگیری از اسراف سوخت و نظارت بر بهداشت دام‌های وارداتی بسیار حائز اهمیت است‌.

‌به گزارش ایسنا- ‌محمد هادی مرعشی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: جلوگیری از قانون گریزی و برخورد با افراد متخلف و از طرفی حمایت از افرادی که بطور قانونی فعالیت می کنند، از جمله اهداف ما در این کمیسیون است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار گفت: باید بخشی از درآمد حاصل از بازارچه ها که به خزانه واریز می شود برای تامین زیرساخت‌ها و پوشش فیبر‌نوری استفاده شود‌.

مرعشی افزود: در بحث بهداشت دام ضرورت دارد جهاد کشاورزی استان با دغدغه مساله نظارت بر بهداشت دام را پیگیری نماید و در صورت نیاز از ظرفیت سایراستان ها نیز کمک بگیرد‌.

مرعشی گفت: قانون گریزی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. پلاک گذاری و ثبت اطلاعات دامداران در سامانه مربوطه بایستی انجام شود چرا که  بهداشت دام ورودی به استان متعلق به عموم جامعه ایران است‌.

معاون استاندار‌ به بحث سوخت پرداخت هم اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز کشورهای همسایه استان به سوخت هیدروکربن این نیازها باید در اسرع وقت احصاء شود و دستگاههای متولی میزان صادرات هیدروکربن را کنترل و برنامه ریزی نمایند‌.

معاون استاندار گفت: مشکلات اقتصادی کشور و اختلاف نرخ ارز و بعضا تصمیماتی در مرکز کشور موجب شده مشکلاتی به ویژه برای مردم این استان در بحث سوخت به وجود بیاید‌.

محمدهادی مرعشی افزود: در شرایط کنونی همه دشمنان نظام با چشم طمع به دنبال ایجاد چالش‌هایی برای کشور هستند که خوشبختانه با تلاش مردم همیشه در صحنه و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری از این پیچ خطرناک عبور کردیم ‌و اکنون که انقلاب اسلامی به مرحله پختگی و بلوغ خود رسیده است، این مشکلات را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد، لذا باید ساماندهی سوخت تا قبل از فرارسیدن سال جدید و تعطیلات نوروزی انجام شود تا ورود گردشگران و مسافران تحت تاثیر این موضوع با مشکل مواجه نگردد‌.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان  نیز در این جلسه گفت: در راستای ساماندهی سوخت در استان تاکنون ۱۶۳ هزار کارت مهاجر شناسایی و ابطال شده است‌.

محبی گفت: ۸۵ درصد سوخت قاچاق از مرکز کشور و عمدتا از طریق خودروهای حامل سوخت وارد استان می‌شود و به صورت شبکه ای و زنجیره ای به مناطق مرزی انتقال می‌شود‌.

وی افزود: به منظور کنترل و نظارت بیشتر و جلوگیری از سوء استفاده قاچاقچیان پلاک کوبی دامهای سنگین استان ضرورت دارد‌.

‌ارائه گزارشی پیرامون اقدامات حوزه دام  و سوخت از جمله شناسایی دام قاچاق و دام بومی در حومه شهر زاهدان، تجهیز گلوگاه های جاده ای، پیگیری مصوبات جلسات قبل پیرامون آسیب‌های شناسایی شده در بازرسی از واحدهای دامداری و دامپروری، هویت دار کردن دام های سنگین و اجرای طرح کدینگ سوخت از جمله مباحث مهم این جلسه بود.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارت مهاجر سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در حاشیه نشست شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور و معاونان وی و با حضور معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسئولان استان باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.
وی افزود: تلاش‌های مسئولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.
وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها و سازمان‌ها را مشخص می‌کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.
معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.
وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، انشالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

شهرکی معاون اقتصادی استاندار هم گفت:هدف اصلی دولت آمادگی بستر‌های مناسب جهت جلب مشارکت مردمی و حمایت از طرح‌های اقتصادی است که منجر به جهش تولید خواهید شد.

 وی اضافه کرد:تمام ظرفیت‌های استان از شمال تا جنوب استان باید در این راستا بکار گرفته شود.

شهرکی همچنین اضافه کرد:یکی از ظرفیت‌های شمال استان مسئله معادن است که باید تقویت شود و امسال با در نظر گرفتن شعار سال بیش از پیش در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

دیگر خبرها

  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا