Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری در مورد دیدار ایران و عمان اظهار داشت: این بازی بسیار حساس بود چرا که در مرحله حذفی مقابل عمان قرار گرفته بودیم و در چنین بازی‌هایی اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد. هواداران تیم‌های عربی از عمان حمایت می‌کردند و این کار را برای بچه‌ها ما کمی سخت کرده بود. خدا را شکر علیرضا بیرانوند تیم را به جام برگرداند و کاری که علیرضا کرد کمتر از دو گلی که زدیم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط بازی پس از مهار پنالتی توسط بیرانوند گفت: پس از مهار پنالتی بازیکنان ما به خودشان آمدند و عملکرد خوبی را داشتند. توانستیم بازی را در دست بگیریم و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. گل اول را روی حرفه‌ای گری علیرضا جهانبخش به ثمر رساندیم و روی گل دوم هم با سماجت مهدی طارمی توانستیم صاحب پنالتی شویم و اشکان دژاگه آن را تبدیل به گل کرد. وقتی جهانبخش راه افتاد و وقتی توانست شرایط خود را در زمین بهتر کند تیم ملی هم راه افتاد و موتورش روشن شد و توانستیم بازی برتری را به نمایش بگذاریم.

حیدری در خصوص دیدار با چین نیز گفت: این تیم حرفه‌ای تر از عمان خواهد بود و باید با هوشیاری فراوانی به مصاف این تیم برویم. تیم چین از یک مربی کاربلد به نام لیپی بهره می‌برد که می‌تواند با تدابیر خود ما را دچار دردسر کند به همین خاطر باید مراقب حربه‌های لیپی باشیم. امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه دهیم و این مسابقات فینال‌گونه را یک به یک و به سلامت پشت سر بگذاریم و بتوانیم به قهرمانی در آسیا دست پیدا کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران بازی عمان شکر زمین تیم ملی چین رشد سلامت تیم ملی کی روش سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم

کارشناس داوری فوتبال ایران به تحلیل تصمیمات داور دیدار استقلال - شمس آذر قزوین پرداخت. - اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری 3 بر 2 استقلال انجامید، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: وقتی  داور اشتباهی می‌کند که هر دو تیم متوجه می‌شوند، صلاحیت خودش را بین بازیکنان و مربیان از دست می‌دهد. صلاحیت کاظمی در هیچ صحنه‌ای برای بازیکنان دو تیم تأیید نشد.

وی با اشاره به وتوی تصمیم داور با نظر کمک داور اول مسابقه خاطرنشان کرد: داور در دقیقه 41 خطای هَندی پشت محوطه جریمه استقلال اعلام کرد و به همه بازیکنان گفت خودم خطا را دیدم. این خطا اشتباه بود و این کمک داور بود که نظر داور را عوض کرد. کاظمی صحنه را به‌صورت مستقیم می‌دید و تشخیص صحنه برای کمک داور سخت‌تر بود.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

کارشناس داوری در مورد اعلام پنالتی به سود استقلال در آغاز نیمه دوم گفت: در نیمه دوم یک پنالتی برای استقلال اعلام شد که سخت‌گیرانه اما درست بود. مدافع شمس آذر دستانش را روی گردن و شانه‌های مهرداد محمدی گذاشت. این خطا از خارج از محوطه جریمه آغاز شد و کاظمی از صحنه دور بود، اما اعلام پنالتی کاملاً درست بود.

 

.

 

سلیمانی درباره سرنگونی صالح حردانی در محوطه جریمه شمس آذر قزوین عنوان کرد: نمی‌دانم داور در دقیقه 53 چه چیزی را آوانتاژ داد. صالح حردانی پایش را جلوی توپ گذاشت تا آن را برباید، اما مدافع حریف با تمام فشار به پای حردانی ضربه زد و داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد. چون داور از صحنه خیلی دور بود، از این خطا گذشت.

 

.

 

وی در مورد اتفاق دقیقه 56 که به اخطار دروازه‌بان شمس آذر منجر شد، اظهار داشت: وقتی دروازه‌بان می‌خواهد ضربه دروازه بزند، همه بازیکنان تیم حریف باید خارج از محوطه جریمه باشند. داور در دقیقه 56 باید خطای بازیکن مهاجم را اعلام می‌کرد و اگر توپ در یک رفت و برگشت تبدیل به گل می‌شد، فاجعه‌ای برای کاظمی و کمک‌هایش رخ می‌داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر