Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی گفت: با تماس شهرواندان مبنی بر واژگونی خودررو در کانال آب سریعا ۳ آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه واقع در جاده ترازکوه رشت اعزام شدند.

شهرام مومنی با بیان اینکه خودرو پژو ۴۰۵ به دلایل نامعلومی به داخل کانال آب واژگون شده بود، افزود: خوشبختانه در این حادثه راننده قبل از غرق شدن خودرو به مکان امن پناه برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ایمن سازی محل حادثه توسط آتش نشانان جهت پیشگیری از حوادث احتمالی اشاره داشت و گفت: خودروی آسیب دیده توسط جرثقیل به مکان امن منتقل شد و آتش نشانان پس از تحویل مورد به عوامل نیروی انتظامی به آشیانه بازگشتند.

  انتهای پیام/آ واژگونی خودرو به داخل کانال آب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی خبر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)