Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: قبل از پیروزی انقلاب یک یا 2 مکان مناسب برای ورزش در این شهرستان وجود داشت اما هم اینک چندین مکان مهم ورزشی در نقاط مختلف شهری، روستایی و حتی عشایری است.
مسافر شهنوازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران فعال شهرستان خاش در 35 هیات ورزشی ویژه بانوان و مردان سازماندهی شده اند که در رشته های مختلف برای کشور عزت و افتخار کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ورزشکاران پر توان و تیم های ورزشی خاش در رشته های رزمی، کشتی، وزنه برداری، ورزش های پهلوانی، فوتبال، هندبال، والیبال، دوومیدانی، پرورش اندام، پرس سینه، کاراته، کونگ فو، ووشو، تکواندو و غیره به خوبی توانسته اند مدال های رنگا رنگ کسب کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خاش از اجرای 105 عنوان برنامه ورزشی، میزبانی مسابقات وزنه برداری جنوب شرق کشور، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «دا»ویژه بانوان، مسابقات ساحل نوردی، فوتسال و غیره همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خاش خبر داد.
وی گفت: با همکاری ادارات،نهادها و بهره گرفتن از ظرفیت های جوانان و پیشکسوتان تلاش می کنیم استعدادهای ورزشی شهرستان را شکوفا کنیم.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیروزی انقلاب اسلامی دوومیدانی سیستان و بلوچستان فوتسال مردان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند