Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مدیرعامل موسسه هوش برتر، گفت: هدف از برگزاری سلسله جشنواره ملی جی کاپ گیلان به صورت سالانه علاوه بر ایجاد رقابت میان دانشجویان و دانش آموزان در قالب ارائه دستاورد‌های مهندسی خود و امکان برخورداری این عزیزان از یک جشنواره در سطح ملی، رونمایی از دستاورد‌های جدید استان، ایجاد فضای جذاب برای مخاطبین و ایجاد فضایی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدایت علاقمندان و جوانان به سمت رشته جذاب رباتیک بوده تا علی الخصوص خانواده‌ها با مقوله رباتیک بیشتر آشنا شده و فرزندان خود را به سمت مهارت آموزی و مهارت یابی سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید علیرضا رزوان با بیان اینکه جشنواره جی کاپ گیلان با همکاری استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از نهاد‌ها و سازمان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: چهارمین دوره این رویداد ملی در قالب مسابقات رباتیک در لیگ‌های ربات‌های پرنده (رده سنی آزاد)، ربات‌های مسیریاب (رده سنی آزاد)، جنگجو سنگین وزن (رده سنی آزاد)، جنگجو سبک وزن دانش آموزی و فوتبالیست دانش آموزی برگزار می‌گردد.

وی، به تمامی شرکت کنندگان محترم گواهی حضور تعلق خواهد گرفت و به رسم هر دوره به نفرات برگزیده اول تا سوم هر لیگ علاوه بر اهداء تندیس، گواهی مقام و گواهی حضور، جوایز نقدی اهداء خواهد شد از تیم‌های فنی، اخلاق و کوچک‌ترین شرکت کننده نیز به صورت جداگانه تجلیل خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی رباتیک جی کاپ گیلان گفت: در کنار برگزاری جشنواره ملی رباتیک جی کاپ، رویداد کارآفرینی جی آپ (توانمندسازی جوانان) با حضور کارآفرینان برتر استان و کشور در تاریخ یاد شده در خانه جوان استان گیلان - سالن همایش نامجو به مدت دور روز به صورت کاملا رایگان برای علاقمندان به حوزه استارت آپ، کارآفرینی و کسب و کار برگزار می‌گردد.

وی در پایان اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به وب سایت www.HBA-Co.net/jcup یا تماس با شماره‌های ٣٣٥٢٧١٤٥ و ٣٣٣٦٧٠٥٦ و یا با مراجعه حضوری به آدرس: رشت، بلوار شهدای گمنام، ساختمان بیمه آسیا، طبقه ٣ واحد ٥، دفتر مرکزی مجموعه هوش برتر از آخرین اخبار، قوانین لیگ‌ها و شرایط حضور در جشنواره آگاه شوند.

انتهای پیام/آ جشنواره رباتیک در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رباتیک هوش برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد

ایسنا/بوشهر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی در فروردین ۱۴۰۳شد.

 اسماعیل سجادی منش روز چهارشنبه درگفت وگوباخبرنگاران افزود: جدیدترین آمارهای رسمی که امروز به استان ها اعلام شده نشان می دهد که بوشهر جزو چهار استان برتر گردش‌پذیر کشور در پایان روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ بوده است.

وی اضافه کرد:استان اول کشور در بخش پذیرش گردشگران نوروزی طی هفته اول سال جاری، مازندران با حضور چهار میلیون نفر گردشگر بوده در حالی که استان بوشهر با حضور سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

به گفته وی پیش بینی می شود با وجود تعطیلات پیشرو و ایام عید سعید فطر، در موجی جدید میزان ورود گردشگران به استان بوشهر افزایش یافته و این استان را جزو ۲ استان برتر کشور در فروردین ماه امسال قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افکار عمومی به سمت جهش تولید هدایت شود/ راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان
  • حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران