Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:48:43 GMT

دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در دره شهر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۴۳۱

دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در دره شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی جمالوندی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو شهروندان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان دره شهر قرارگرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان دره شهر با اقدامات و کار اطلاعاتی و استفاده از سرنخ های موجود، متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات پلیسی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جمالوندی بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با رویت دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و در تحقیقات اولیه به هفت فقره سرقت اعترف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از شهروندان خواست: به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی و هشدار های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4518972

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت شهرستان دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد