Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:10:24 GMT

ویدئویی جالب از تمرینات نظامی سربازان عراقی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۵۳۱

ویدئویی جالب از تمرینات نظامی سربازان عراقی

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری روسیا الیوم ویدئویی جالب از تمرینات نظامی سربازان عراقی منتشر کرد. گفتنی است به تازگی انتشار ویدئویی از یک سرباز عراقی که در پایان دوره آموزشی خود حاضر به ادای احترام مقابل ژنرال آمریکایی نشد نیز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:اعتراض عراقی‌ها به حضور نظامی آمریکا در کشورشان

 سرباز عراقی اما بلافاصله بعد عبور از کنار مقام آمریکایی، به فرمانده خود احترام می‌گذارد تا به او بفهماند که هیچ ارزشی برایش قائل نیست. حرکتی که به وضوح عدم رضایت مردم عراق از نوچه‌های ترامپ در خاک این سرزمین را به تصویر می‌کشد. نظامیان آمریکایی مدتهاست به بهانه مقابله با داعش در عراق جا خوش کرده‌اند و این در جالی است که بیرون راندن تروریست‌ها از این کشور اصلاً برایشان اهمیتی ندارد و تنها اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!

سروش رفیعی با شروع تمرینات پرسپولیس، یک استوری جدید را منتشر کرد.

طرفداری | سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزو بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

استوری سروش رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • امام از حرف محسن رضایی ناراحت شدند و گفتند بروید کارتان را بکنید!
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی