Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که گفت‌وگوی طولانی با دبیرکل حزب‌الله لبنان را در روز شنبه هفته آینده منتشر خواهد کرد که وی برای اولین بار بعد از غیبت سه‌ماهه، درباره پاره‌‌ای از مسائل سخن می‌گوید. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که مصاحبه طولانی با «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را شنبه هفته آینده منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین گفت‌وگوی وی بعد از غیبت سه‌ماه محسوب می‌شود؛ غیبتی که باعث شد رسانه‌های سعودی و صهیونیستی عوامل یا شایعاتی را در این خصوص منتشر کنند. برخی محافل نزدیک به عربستان سعودی از ابتلای سیدحسن نصرالله به سرطان خبر داده بودند و یک رسانه این رژیم، خبر درگذشت وی را اعلام کرده بود.

شبکه تلویزیونی المیادین اعلانیه‌ای منتشر کرده که در آن سیدحسن نصرالله با چهره‌ای متبسم ظاهر شده است. طبق این اعلانیه، «غسان بن جدو» رئیس شورای اداره‌ای تلویزیون المیادین و موسس آن، ساعت 8:30 عصر شنبه (به وقت بیروت) مصاحبه‌ای تحت عنوان «گفت‌وگوی سال» با سید حسن نصرالله را اجرا می‌کند.

بازی نصرالله با رسانه‌های رژیم صهیونیستی؛ سردرگمی در برابر استراتژی رهبر حزب‌الله

 

انتهای پیام/

R1016196/P36446/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سید حسن نصرالله

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم فلسطینیان برای احیای اردوگاه یرموک

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  فلسطینیان مقیم سوریه با اجرای طرح‌های متعدد خیریه تلاش می‌کنند تا شرایط مساعدی برای بازگشت به اردوگاه یرموک فراهم شود و این اردوگاه همچنان پلی برای بازگشت به موطن اصلی بماند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جمله گروه‌های مبارز فلسطینی که اینگونه طرح‌های خیریه را در برنامه خود قرار داده است.
این جنبش، آشپزخانه‌ای را در اردوگاه یرموک راه اندازی کرده و طرح افطار سه هزار روزه دار را در هر روز از ماه مبارک رمضان برای سومین سال متوالی در دست اجرا دارد.
وسام جاد الله دانشجوی فلسطینی مقیم سوریه است، او به طور داوطلبانه در این آشپزخانه کار می‌کند؛ وی می‌گوید، "می خواهم سهمی در کمک به هموطنانم و به ویژه خانواده‌های شهدا داشته باشم. "
نصب عکس‌هایی از شهدای مقاومت به ویژه شهدای فرمانده در این آشپرخانه جلب توجه می‌کند.
احمد عیسی مدیر این آشپزخانه می‌گوید، هدف، گسترش فرهنگ مقاومت است، لذا هر روز از ماه مبارک به نام یکی از شهدا نام گذاری شده است.
وی افزود، پیام این است که یاد شهیدان زنده است و خانواده‌های شهدا و جانبازان در اولویت قراردارند.
اما حضور فعال جوانان فلسطینی در این طرح نشان می‌دهد که آنها میهن و هویتشان را فراموش نکرده و در سایه عملیات رزمندگان مقاومت مانند طوفان الاقصی بازگشت به خاک وطن را نزدیک می‌بینند.

 


شات لیست
مصاحبه ۱: ضرار کوسا - عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین
مصاحبه ۲: وسام جادالله - دانشجوی فلسطینی مقیم سوریه
مصاحبه ۳: احمد عیسی - مدیر آشپرخانه یرموک
-----------

دیگر خبرها

  • خالد مشعل: مقاومت در وضعیت خوبی است
  • تل آویو به عمد در حال وقت کشی در مذاکرات آتش بس است
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • عزم فلسطینیان برای احیای اردوگاه یرموک
  • ۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • با توجه به موضع آمریکا، امیدی به مذاکرات نیست
  • مسئول حزب‌الله از دستیابی به موشک‌های جدید خبر داد
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ ۲ عملیات حزب الله علیه اشغالگران
  • لندن: ایران، روسیه و چین به‌دنبال تضعیف سلطنت در بریتانیا هستند