Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@02:35:23 GMT

بانک کشاورزی 3200 میلیارد ریال مطالبات معوق دارد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۳۵۸۶

بانک کشاورزی 3200 میلیارد ریال مطالبات معوق دارد

هوشنگ حیدرنژادیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: میزان مطالبات معوق بانک ها در همدان 9 هزار و 710 میلیارد ریال است که 35 درصد آن متعلق به بانک کشاورزی است.
وی اضافه کرد: با توجه به بالا بودن میزان مطالبات معوق، به گردش درآوردن این میزان سپرده با مشکل مواجه شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در همدان با بیان اینکه زبان مشترک بین واحدهای کشاورزی نیست افزود: با وجود اینکه حوزه های نظارتی درصدد پیگیری و وصول مطالبات هستند اما از سوی دیگر مسایل اجتماعی می طلبد حمایت هایی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدر نژادیان گفت: برای بند (خ) ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه که مربوط به بخشودگی سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و امهال وام آنان است 20 هزار میلیارد ریال در کشور تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: هنوز سهم هر بانک از این تسهیلات مشخص نشده است با این حال محدودیت اعتبار و چالش هایی درباره اینکه به چه طیفی پرداخت شود، وجود دارد.
حیدر نژادیان اظهار داشت: طبق بند خ ماده 33 قانون برای هر فرد تا سقف 80 میلیون ریال برای سال های 96 و 97 پرداخت می شود که در این زمینه تصمیم نهایی هنوز اتخاذ نشده است.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها قانون کشاورزی ریال بانک مطالبات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود