Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال عمان به تجربه بالای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اذعان کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل  از سایت ورزشی توفه عمان، سعد سهیل پس از شکست شب یکشنبه تیم ملی فوتبال عمان برابر ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 31 ساله تیم ملی فوتبال عمان درباره شکست برابر ایران و حذف از جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: از بازی و سطح فنی که برابر ایران به نمایش گذاشتیم خوشحالیم. ایران از توانمندی‌های فردی و ضربه پنالتی به دست‌آمده استفاده کرد و پیروز شد. اگر ما از پنالتی دقیقه نخست بازی استفاده کردیم شرایط دیگری بر بازی حاکم می‌شد.

سعد سهیل ادامه داد: تجربه، کفه ترازو را برای این سنگین‌تر کرد. عمان بازی بزرگی را برابر ایران انجام داد اما با قدرت فیزیکی بالا و نظم تیمی حریف مواجه شدیم. از حالا باید به آینده فوتبال عمان فکر می‌کنیم.

محمد  الشیبه، دیگر بازیکن خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهار داشت: پنالتی که از دست دادیم می‌توانست به معنای بازگشت ما به بازی باشد. ایران یک تیم بسیار قدرتمند است و عمان برای پیشرفت باید همچنان در آینده کار کند.

او افزود: خسته بودیم اما این بهانه‌ای برای شکست نیست. بازی قدرتمندانه‌ای برابر ایران انجام دادیم و می‌توانستیم پیروز شویم!

تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی 2 بر صفر برابر عمان حریف چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

مارکار آقاجانیان: از امروز تمام فکر ما معطوف به دیدار با چین است

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال عمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عمان فدراسیون فوتبال عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جریان هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برابر میزبانش خوشه طلایی که در قعر جدول مسابقات قرار دارد، به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول کشور ساعت ۱۹:۱۵ امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با برگزاری دیدار خیبر - خوشه طلایی در ورزشگاه امام رضا مشهد پیگیری AN که خیبر در حالی که در دقیقه ۸۲ ده نفره شد، در نهایت موفق شد با برتری یک بر صفر برابر حریف خود به روند صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

تک گل خیبر در این بازی روی یک ضربه ایستگاه توسط حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید؛ این بازی یک اخراجی نیز در پی داشت و در دقیقه ۸۲ علی عبداله‌زاده بازیکن خیبر از بازی اخراج شد.

خیبر خرم‌آباد با این برد ۵۵ امتیازی شد و با یک بازی کم‌تر هم‌چنان صدرنشین لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور است.

در دیگر بازی حساس هفته بیست و پنجم چادرملو اردکان برابر میزبان خود پارس جنوبی جم با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و با ۵۴ امتیاز همچنان در تعقیب صدرنشین لرستانی لیگ یک است و فجر سپاسی شیراز با ۵۱ و نفت مسجدسلیمان با ۴۹ امتیاز در رده سوم و چهارم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

به گزارش ایمنا؛ خیبر خرم‌آباد روز سه شنبه ۲۱ فروردین در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود.

کد خبر 739791

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • نوروزهای پیروز!
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد
  • حلالی: چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم