Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی، فراخوان تولید محتوا در عرصه‌های مختلف را اعلام کرده و از دانشجویان دغدغه‌مند و مستعد با روحیه جهادی در زمینه‌های مختلف دعوت به عمل آورده است.
از جمله این زمینه‌ها، می‌توان به قرائت قرآن کریم و تواشیح، طراحی سایت و نرم‌افزار، طراحی نشریه و‌ محتوا، کلیپ‌سازی، تئاتر و بازیگری، فعال فضای مجازی، پژوهشگری و فعال اقتصادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.
اهدافی که برای این فراخوان در نظر گرفته شده است، تجمیع دانشجویان دغدغه‌مند در عرصه قرآن و عترت، تولید محتوا و شناساندن ابعاد مختلف قرآن در تمامی زمینه‌ها به اقشار مختلف، نگاه بدیع و جدید به فعالیت‌های قرآنی با رویکرد هم‌افزایی نیروها و تشکل‌های مرتبط قرآنی و ... است.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 12 بهمن‌ماه با مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها یا مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی و یا ارتباط از طریق شماره 09153353549 برای حضور در این فراخوان اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود