Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز یک دستگاه تانکر حامل مواد شیمیایی در محور بروجن ـ لردگان با یک دستگاه پژوه برخورد و ۳ کشته برجای گذاشت. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

شهرام ندیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: بی‌احتیاطی راننده تانکر حامل مواد شیمیایی در محور بروجن - لردگان 3 نفر به کام مرگ کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعت 4 صبح امروز در گردنه مروارید واقع محور بروجن - لردگان یک دستگاه تانکر حامل مواد شیمیایی به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل خودرو منحرف و سپس واژگون می‌شود.

فرماندار سنندج: تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری "هیچ‌گونه" ارتباطی به سپاه نداردتصادف کامیون و پاترول در جاده شاهرود - طرود 2 نفر را به کام مرگ کشاندتصادف کامیون با سواری تیگو 2 کشته و یک مجروح به‌جای گذاشت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این تانک پس از واژگونی و ورود به باند مخالف با یک دستگاه خودرو پژو برخورد و پس آتش گرفتن 3 سرنشین خودرو پژو جان باختند.

ندیمی خاطرنشان کرد: عوامل راهداری و پلیس راه استان در صحنه بلافاصله حاضر و به بررسی کارشناسی حادثه و نیز پاکسازی و بازگشایی محور پرداختند.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: در تماس تلفنی با اورژانس مبنی بر واژگونی خودروی پراید در منطقه دشت برم اطراف روستای پرک در جاده کازرون تیم عملیاتی به مکان حادثه اعزام شدند.
بهمن جمشیدی افزود: نجاتگران هلال احمر پس از ارزیابی صحنه یک نفر مصدوم حادثه را به عوامل اورژانس و مردی۳۶ ساله را که به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت شده بود به نیروی انتظامی تحویل دادند.

وی بیان کرد: مصدوم این حادثه با اورژانس دشت برم به بیمارستان ولیعصر کازرون اعزام شد.

در این حادثه خودرو سواری پس از واژگونی . خروج از مسیر ، دچار آتش سوزی شده بود.

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد