Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان از بانک‌ها خواست تا در ارائه تسهیلات اشتغال روستایی همکاری بیشتری داشته باشند. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر شامگاه گذشته در سی و پنجمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون 97 درصد پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان سمنان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید موانع موجود بر سر راه اعطای تسهیلات اشتغال روستایی رفع شود افزود: بانک‌های استان سمنان بیش از پیش در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند.

شرایط برای پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری فراهم شود

استاندار سمنان بر ضرورت فراهم کردن شرایط برای پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری تأکید کرد و گفت: صنعت گردشگری نقش مهمی در توسعه استان و همچنین ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد؛ از این رو باید پرداخت تسهیلات به این بخش باید تسهیل شود.

سهم ناچیز خراسان جنوبی از طرح استمهال و بخشودگی دیرکرد تسهیلات کشاورزیعملکرد قم در پرداخت تسهیلات رونق قابل‌قبول نیست11200 مورد تسهیلات برای بازآفرینی بافت‌ فرسوده استان تهران پرداخت شد

آشناگر بر ضرورت پرداخت تسهیلات به عشایر استان سمنان نیز تأکید کرد و گفت: عشایر نقش مهمی در رونق اقتصادی داشته و از این رو ضروری است تا بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به این قشر همراهی بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بخش گردشگری و همچنین عشایر استان در زمینه پرداخت تسهیلات خاطرنشان کرد: متأسفانه در زمینه پرداخت تسهیلات با عشایر همراهی نمی‌شود که باید بانک‌ها به این مهم توجه ویژه داتشه باشند.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد