Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:22:23 GMT

بهترین مقاصد خرید ملک در خارج از کشور در سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۱۸۹

با توجه به تقویت ارزش دلار در برابر ارزهای دیگر، خریدارانی که قصد خرید ملک در خارج از کشور را دارند با گزینه‌های بهتری روبرو هستند. آفتاب‌‌نیوز : نشریه فوربس نام ۴ کشور برتر برای خرید ملک در خارج از کشور را معرفی کرده است که هر چهار کشور در آمریکای جنوبی قرار دارند. این چهار کشور عبارت‌اند از: برزیل واحد پول:رئال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل ارزی:دارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته: ۱۶.۵ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  بیش از ۹۰ درصد طی سال های اخیر برزیل توانسته است خود را از یکی از فقیرترین کشورهای جهان به یک اقتصاد در حال ظهور تبدیل کند. آب و هوای برزیل دارای تنوع زیادی است و سواحل این کشور همه ساله میزبان گردشگران زیادی است.
اتباع هلندی و آلمانی زیادی به این کشور آمده‌اند تا در صنعت شکر، نارگیل و قهوه این کشور سرمایه‌گذاری کنند. کلمبیا واحد پول: پزو. کنترل ارزی: دارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۱۶ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  ۸۱ درصد سازمان " ای ای آر پی" این کشور را در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از پنج مقصد برتر برای دوران بازنشستگی معرفی کرد. علی‌رغم کنترل های سختگیرانه بر خروج ارز و نظام اداری پیچیده، کلمبیا یکی از ارزان ترین کشورها برای خرید ملک در جهان است و از ۱۷ برنامه مختلف به متقاضیان خرید ملک که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند اقامت می‌دهد.
مکزیک واحد پول: پزو کنترل ارزی: ندارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۵.۵ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  ۵۸ درصد مکزیک دارای بیشترین جمعیت مهاجر امریکایی در جهان است و حدود یک میلیون آمریکایی به این کشور مهاجرت کرده اند. ۵۰۰ هزار آمریکایی نیز اقدام به سرمایه گذاری در بازار املاک این کشور کرده‌اند. شیلی واحد پول: پزو. کنترل ارزی: ندارد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی در سال گذشته:۷.۸ درصد میزان تقویت دلار در برابر ارز محلی از سال ۲۰۱۳:  ۴۶ درصد شیلی با زیرساخت های مدرن و سطح بالای استاندارد زندگی، یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای دوران بازنشستگی است. این کشور با گذار از دوران خونین دیکتاتوری‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی، اکنون کشوری آرام و با ثبات است.  
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مقاصد گردشگری خرید ملک دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص میوه خشک برای کودکان

همان طور که می دانید بسیاری از کودکان به دلایل مختلف اشتهای کافی برای خوردن غذا و به ویژه میوه ها ندارند. به همین دلیل یکی از بهترین روش هایی که برای تامین مواد معدنی مورد نیاز برای بدن آن ها پیشنهاد می شود، مصرف میوه خشک است.

چون میوه خشک یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین تنقلاتی است که استفاده از آن برای همه افراد با سنین مختلف پیشنهاد می شود. علاوه بر این، میوه های خشک چون طعم بسیار خوبی دارند، مصرف آن حتی برای کودکان هم خوشایند است. به همین منظور در این مقاله هم قصد داریم در مورد خواص میوه خشک برای کودکان صحبت کنیم.

بررسی مهم ترین خواص میوه خشک برای دستگاه گوارش کودکان

همه ما کم و بیش در مورد خواص مصرف میوه های تازه و خشک اطلاعات مختلفی داریم. اما با توجه به این که برخی از کودکان علاقه و تمایلی برای مصرف میوه های معمول و فصل ندارند، استفاده از میوه خشک پیشنهاد می شود. یکی از مهم ترین خواص میوه خشک سرشار فیبر بودن آن است. بنابراین در صورتی که در وعده های غذایی مختلف کودکان و همچنین زمان اوقات فراغت، کودکان را برای خوردن میوه خشک تشویق کنید، تاثیر زیادی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش آن ها خواهد داشت. به صورتی که حتی کودکانی که یبوست دارند، با مصرف میوه خشک بسته بندی شده، این مشکل نیز برطرف خواهد شد. میوه های خشک از نظر میزان فیبر موجود در آن ها دارای انواع مختلفی هستند. اما به طور کلی از جمله بهترین میوه هایی که میزان فیبر بیشتری دارند می توان لیمو، گلابی، انجیر، خرمالو، مو، و پرتقال را نام برد.

خواص میوه خشک برای افزایش استحکام استخوان های کودکان

برخی از میوه های خشک میزان قابل توجه و زیادی کلسیم دارند. بنابراین مصرف آن در کودکان باعث افزایش استحکام استخوان ها و دندان های آن می شود. به همین دلیل پزشکان نیز به برخی از کودکان بد غذا توصیه می کنند که میوه های خشک نظیر آناناس، مویز، زرد آلو، انجیر، خرمالو، خربزه و ... را مصرف کنند.

اهمیت مصرف میوه خشک برای رشد ماهیچه های بدن کودکان

رشد و تقویت ماهیچه های بدن کودکان همانند رشد قد و وزن و استخوان های آن ها، اهمیت زیادی دارد. با توجه به این که در میوه های خشک میزان قابل توجهی مواد معدنی، فیبر و منیزیم و ... وجود دارد، مصرف آن برای رشد و تقویت ماهیچه ها و بافت های نرم بدن کودکان در سن رشد پیشنهاد می شود.

خواص میوه خشک برای تقویت سیستم ایمنی کودکان

با مصرف منظم انواع میوه های خشک که با نام چیپس میوه هم شناخته می شود، شاهد تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان خواهید بود. چون میوه های خشک خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و مصرف آن ها تاثیر قابل توجهی در تقویت سیستم ایمنی کودکان و به ویژه در کودکان ضعیف و کم وزن دارد. به صورتی که بدن می تواند در برابر بیماری های ویروسی و باکتریایی مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. همچنین از بروز سرماخوردگی در فصول سرد و سایر بیماری های فصلی هم جلوگیری می کند. برای مثال در میوه های خشک شده پرتقال، لیمو، آلو خشک، و ... میزان زیادی ویتامین C وجود دارد که مصرف آن از بروز بیماری های ذکر شده، جلوگیری می کند.

درمان کم خونی کودکان با مصرف میوه خشک

برخی از کودکان به دلایل مختلف نمی توانند از شیر مادر در سنین پایین تغذیه کنند. به همین دلیل احتمال مبتلا شدن به بیماری های مختلف از جمله کم خونی یا فقر آهن در این کودکان افزایش می یابد و اجتناب ناپذیر است. بنابراین با توجه به این که در چیپس و میوه های خشک میزان زیادی ویتامین سی وجود دارد، می تواند میزان جذب آهن در غذاهای مختلف را افزایش داده و به درمان کم خونی بیماران کمک کند. از جمله میوه های خشکی که در آن ها میزان زیادی ویتامین C وجود دارد می توان توت فرنگی، پرتقال و لیمو را نام برد.

خواص میوه خشک برای حفظ و تقویت سلامت قلب کودکان

یکی از مهم ترین خواص میوه خشک که مصرف آن هم برای کودکان و هم بزرگسالان تجویز و پیشنهاد می شود، تقویت و حفظ سلامت قلب و عروق است. طبق بررسی های انجام شده میوه خشک دارای میزان زیادی پتاسیم بوده و افرادی که در وعده صبحانه خود میوه خشک مصرف کنند، گردش خون در بدن آن ها به بهترین نحو صورت می گیرد. همچنین تاثیر قابل توجهی در حفظ سلامت قلب کودکان و بزرگسالان دارد. همچنین با کنترل میزان فشار خون در بیماران و افراد سالم، از بروز سکته های قلبی هم جلوگیری می کند.

فواید میوه خشک برای تامین و افزایش انرژی کودکان

میوه های خشک علاوه بر سالم بودن، دارای میزان مواد معدنی زیاد و مفیدی هم هستند. به همین دلیل می توان گفت که مصرف میوه خشک در کودکان تاثیر بسیار مطلوبی در افزایش و تامین انرژی روزانه آن ها خواهد داشت. بنابراین زمان انجام کارهای روزمره مانند بازی کردن، درس خواندن، یا فعالیت های شدید مانند دویدن و پریدن و ... احساس خستگی نخواهند کرد.

تقویت بینایی کودکان با مصرف میوه خشک

یکی از ویتامین های ضروری برای تقویت بینایی چشم در کودکان و بزرگسالان، ویتامین A است. با توجه به این که برخی از میوه های خشک دارای ویتامین A زیادی هستند، مصرف و خرید میوه خشک بسته بندی شده برای حفظ و تقویت بینایی و چشم کودکان پیشنهاد می شود.

تاثیر مصرف میوه خشک برای افزایش و تقویت حافظه کودکان

یکی از مهم ترین مواردی باعث تقویت حافظه کودکان می شود، تامین فسفر مورد نیاز برای بدن آن ها است. برخی از میوه های خشک دارای املاح معدنی و فسفر بالایی هستند. به همین دلیل برای تامین فسفر لازم بدن از جمله گردو و کشمش تاثیر قابل توجهی در افزایش و تقویت حافظه دارد.

خرید انواع میوه خشک بسته بندی شده از سایت قیصی

طبق بررسی های انجام شده مهم ترین خواص میوه خشک برای کودکان شامل تقویت و بهبود دستگاه گوارش، تقویت حافظه، تقویت و رشد بهتر ماهیچه های بدن و استحکام بیشتر استخوان و دندان کودکان و ... است. در این مقاله به بررسی خواص میوه خشک برای کودکان پرداخته شد. با مطالعه این مقاله ضمن آشنا شدن با خواص میوه خشک، می توانید برای خرید انواع میوه خشک با بالاترین کیفیت و به صورت بسته بندی شده می توانید از طریق سایت https://gheysi.com/  اقدام کنید.  

دیگر خبرها

  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • حجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی
  • تخصیص ۷۸۲ میلیون دلار برای واردات قطعات موتور!