Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن از صدور و ابلاغ موافقت‌نامه پروژه احداث راه‌آهن رشت-آستارا توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، مازیار یزدانی بیان کرد: پس از صدور و ابلاغ موافقت‌نامه پروژه احداث راه‌آهن رشت-آستارا از سوی سازمان برنامه و بودجه، مشاور مربوطه از سوی شرکت راه‌آهن برای بررسی و اصلاح کریدور مربوطه عازم محل پروژه شد تا نتایج حاصل از بررسی‌ها در هفته آینده تسلیم وزیر راه و شهرسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پروژه راه‌آهن رشت-آستارا هم اکنون در مرحله مطالعاتی و بررسی از سوی مشاور قرار دارد، پیگیری امور اجرایی این خط در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه‌آهن ادامه داد: پیشنهادی از سوی استانداری گیلان به منظور احداث خط در مسیر کوه‌پایه نیز مطرح شده است که مشاور مربوطه این مسیر را هم مورد بررسی قرار داده است.

یزدانی اضافه کرد: راه‌آهن رشت‌-‌آستارا به طول ۱۶۰ کیلومتر موجب کاهش ۲۰ کیلومتری مسافت ۱۸۰ کیلومتری دو شهر می‌شود؛ تا این لحظه چند شرکت داخلی برای اجرای کامل پروژه اجرای آمادگی کرده‌اند و بزرگ‌ترین مسئله‌ای که از سوی راه‌آهن پیگیری می‌شود، نخست شیوه ساخت و دوم تأمین بقیه منابع مورد نیاز برای ساخت این پروژه ریلی است.

بنا بر این گزارش راه‌آهن رشت‌-آستارا بخشی از شاخه ریلی کریدور ترانزیتی شمال-جنوب محسوب می‌شود که با تکمیل این قطعه، جریان ترانزیت کالا بین کشور‌های هند، ایران، آذربایجان و روسیه به صورت مستقیم برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه آهن رشت آستارا کریدور شمال جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی

نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی و به کارگردانی کارن کیانی از پانزدهم فروردین۱۴۰۳ در تالار مولوی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» نوشته حسین کیانی، به کارگردانی کارن کیانی و با بازی بهروز پناهنده از پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در سالن کوچک تالار مولوی، ساعت ۱۹ به اجرا در می‌آید.

آخرین تولید تازه‌ی گروه نمایش «چریکه» که از سال ۱۳۷۷ به سرپرستی حسین کیانی شکل گرفته است، آخرین نمایشنامه به قلم خود اوست که به کارگردانی جوان‌ترین عضو گروه و یکی از جوان‌ترین کارگردانان کنونی تئاتر ایران یعنی کارن کیانی به صحنه می‌رود.

«مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» یک نمایش تک اجراگر به بازیگری بهروز پناهنده است، که بعد از بازی او در نمایش «کافه کات» دومین تجربه‌ی خود با این گروه را این بار با کارگردان دوم گروه چریکه به انجام می‌رساند. طراحی صحنه و لباس این نمایش را حسین کیانی انجام داده است.

کهرام ‌تاراج (دستیار اول کارگردان، مدیر تولید و برنامه‌ریز)، اشکان ‌میرچی (دستیار دوم کارگردان)، کارن کیانی(طراح نور)، مهدی دوایی( طراحی پوستر و بروشور)، حامد باقری‌ تنها، معصومه کیانی (فیلم تئاتر و مستند نگاری)، امین جباری (موشن گرافیک)، الهام حسینی-تئاترآنلاین (روابط عمومی و تبلیغات مجازی)، اردلان آشناگر(عکاس)، اشکان میرچی(تنبک) ز دیگر عوامل نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده: اسماعیل بزاز مقلد معروف و محبوب و محجوب عصر ناصری در تماشاخانه‌ی مدرسه‌ی مبارکه‌ی دارالفنون در شبی تلخ، طولانی و طاقت‌فرسا، مجبور به نوشتن توبه‌نامه‌ای‌ است...

این نمایش از تاریخ پانزدهم فروردین سال ۱۴۰۳ در تالار مولوی، سالن کوچک ساعت ۱۹ به اجرا در می‌آید.

بلیت‌فروشی نمایش «مجلس توبه‌نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» با ۳۰ درصد تخفیف برای سه روز نخست آغاز شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی احداث دیواره حفاظتی بتنی در محدوده برجک مرزی شماره ۳ آستارا
  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • شرکت ۱۲۹ نفر از فرهنگیان آستارا در طرح شناسایی معلمان نمونه
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش