Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسیمه غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پایان مرحله دوره‌ای رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان و شروع مرحله پلی آف گفت: متاسفانه تیم ما (پویندگان فجر شیراز) نتوانست به مرحله پلی آف راه پیدا کند. من کمی دیر به این تیم ملحق شدم چرا که می خواستم بهترین انتخاب را داشته باشم. شیراز تیم خوبی بود. این تیم برای قهرمانی بسته شده بود اما بدشانسی آورد و نتوانست به پلی آف صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم پویندگان فجر شیراز ادامه داد: به هر حال توپ گرد است؛ یک زمانی گل می شود و یک زمانی با بدشانسی گل نمی شود. چهار تیم موفق شدند به پلی آف راه پیدا کنند که حقشان بود. تیم های دختران کویر و مس رفسنجان نیز جزو چهار تیم حاضر در پلی آف هستند. تیم مس با مدیریت اعتدادی بازی های خوبی ارائه داد و موفق شد راهی پلی آف شود.

غلامی افزود: در کل رقابت‌های لیگ امسال به دلیل تقسیم شدن ملی پوشان در سایر تیم ها شرایط خوبی داشت و تا آخرین لحظه تکلیف چهار تیم حاضر در پلی آف مشخص نبود. کیفیت مسابقات امسال بالا بود و نتایج رقابت‌ها از پیش مشخص نبود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه درباره نبود تیم تهرانی در مسابقات گفت: متاسفم که تهران به این بزرگی هیچ تیمی در مسابقات نداشت. من به همراه فرزانه توسلی و آرزو صدقیانی که بازیکن تهران هستیم باید در تیم های شهرستانی بازی کنیم و شهر خودمان تیمی را حمایت نمی کند. تهران هیچ تیمی نداشت و کرمان دو تیم را در مسابقات حمایت کرد.

نسیمه غلامی درباره عدم پرداخت پاداش های رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: هنوز پاداش قهرمانی آسیا پرداخت نشده است. در آخرین تماسی که با صوفی زاده داشتم گفته بود در اولین فرصت و به زودی پاداش ها را پرداخت خواهند کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پاداش مجلس شورای اسلامی در اختیار فدراسیون است یا خیر؟ گفت: در این باره بسیار پیگیری کرده ام اما ظاهرا پاداش مجلس دست فدراسیون نرسیده است و هنوز تکلیف این پاداش مشخص نیست. تا جایی که اطلاع دارم و طبق صحبت های صوفی زاده این پول  نزد فدراسیون نیست.

غلامی در پایان گفت: در حال حاضر با پایان مرحله دوره‌ای مسابقات لیگ، تمرینات خود را اختصاصی پیگیری می کنم تا با شروع اردوهای تیم ملی آماده باشم.

کد خبر 4518224 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان قهرمانی آسیا لیگ برتر فوتسال بانوان نسیمه غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود