Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:27:52 GMT

تهیه آیین نامه ارتقای هیئت علمی پزشکی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۳۹۳

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت از تهیه شیوه نامه اجرایی آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی در گروه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر سیدعلی حسینی افزود: آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است اما دو دستگاه وزارت علوم و وزارت بهداشت بنابه شرایط خود شیوه نامه اجرایی آن را تهیه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه ای با معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی این شیوه نامه اجرایی را بر اساس آیین نامه مصوب تهیه می کنیم.

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت تاکید کرد: این شیوه نامه اجرایی پس از تهیه در هیئت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت نهایی خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال جمع آوری نظرات دانشگاه ها در این زمینه هستیم و امیدواریم سال آینده به تصویب و اجرا برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هیات علمی پزشکی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان درباره دستاوردهای مهم اولین سفر رسمی «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان گفت: به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان، اسلام آباد و تهران با تاکید بر عزم مشترک خود برای توسعه روابط دوجانبه توافق کردند هر شش ماه در یک کمیته عالی مشترک پیشرفت ها و پیگیری مربوط به توافقات و یادداشت های دوجانبه امضا شده در جریان سفر آقای رئیسی به اسلام آباد را مورد بررسی قرار دهند.
دکتر امیری مقدم افزود: با توجه به عزم مقامات دو کشور برای اجرایی کردن توافقات صورت گرفته امیدواریم مهمترین هدف این سفر که رساندن حجم تجارت دوجانبه به ۱۰ میلیارد دلار در سال است محقق گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سفیر کشورمان در ادامه توافقات و یادداشت های همکاری دوجانبه به امضا رسیده میان ایران و پاکستان را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱) موافقتنامه همکاری های امنیتی
۲) موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری
۳) موافقتنامه همکاری در امور دامپزشکی و بهداشت دامی
۴) یادداشت تفاهم همکاری برای ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی
۵) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان
۶) یادداشت تفاهم‌نامه برای تبادل فیلم های سینمایی میان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ایران با وزارت اطلاعات و رسانه‌های گروهی پاکستان
۷) یادداشت تفاهم نامه شناسایی متقابل استاندارد میان سازمان استاندارد جمهوری اسلامی ایران با سازمان استاندارد و کنترل کیفیت پاکستان
۸) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری قضایی میان وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران با وزارت قانون و دادگستری پاکستان.

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه