Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون اداري و مالي سازمان تأمين اجتماعي درباره نحوه پيگيري مشکل کساني که مبالغ "بسته حمايتي" به حساب آنها واريز نشده است، توضيحاتي ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، رحيم اردلان درباه وضعيت واريز نقدي "بسته‌هاي حمايتي" به حساب بيمه‌شدگان تامين اجتماعي اظهار کرد: از روز شنبه 29 دي ماه، واريز به حساب سرپرست‌ان خانوار آغاز شده است و رقم واريزي 100 تا 300 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: البته ميزان واريز‌ها به حساب افراد متفاوت است و تلاش شد تا با همکاري بانک‌هاي عامل، پرداخت‌ها تا پايان روز يکشنبه انجام شود که در اين بخش نيز تمامي بانک‌ها به ويژه 7 بانک اصلي همکاري بيشتري داشتند.
اردلان در پاسخ به اين سؤال که افرادي که نتواسته‌اند مبلغ بسته حمايتي خود را دريافت کنند به کجا مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: براي اين کار بايد منتظر اتمام پرداختي‌ها باشند و در صورتي که مبلغ بسته حمايتي به حساب آنها واريز نشد از طريق سامانه‌اي که اعلام خواهد شد پيگيري کنند البته شماره تماس 1420 آماده پاسخ‌گويي به بيمه‌شدگان در مورد بسته حمايتي است.
معاون اداري و مالي سازمان تأمين اجتماعي متذکر شد: از روز شنبه هفته جاري تقسيم کاري بين بانک‌ها براي واريز مبلغ بسته حمايتي به حساب سرپرستان خانوار آغاز شده است به طور مثال بانک ملي، مبلغي را به حساب يکي ميليون و 500 هزار نفر و بانک صادارت به حساب يک ميليون نفر واريز کرد.
وي يادآور شد: مشمولاني که تا پايان روز يکشنبه مبالغ بسته حمايتي به حساب آنها واريز نشده است بايد از طريق سامانه‌اي که اعلام خواهد شد يا از طريق شماره تلفن 1420 پيگيري بسته حمايتي خود باشند؛ سازمان تامين اجتماعي بر اساس ليستي که از طريق سازمان هدفمندي در اختيار دارد، موظف به پرداخت مبلغ بسته حمايتي شده است.
به گزارش تسنيم، اردلان درباره نحوه استفاده از سامانه(پيام دستوري) #4*4* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي پيگيري چرايي عدم واريز بسته حمايتي گفت: اين سامانه هنوز فعال نشده و به محض اينکه فعال شود، به‌صورت رسمي اعلام خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

سنای آمریکا با اکثریت آراء بسته حمایتی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان را تصویب کرد تا برای تصویب نهایی به امضای جو بایدن برسد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 4 روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، مجلس سنا نیز آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که به بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراینواکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌هاپس از تصویب این بسته حمایتی، جو بایدن نیز در بیانیه‌ای گفت که  امروز آن را امضا خواهد کرد تا به سرعت وارد روند اجرایی شود.

چهار روز پیش قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام پس از ماه‌ها انتظار با غلبه بر جمهوری‌خواهان سرسخت مخالف، یک بسته قانونی کمک 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان را در جریان یک رأی‌گیری گسترده دوحزبی ارائه کردند.

پس از اینکه کاخ سفید بودجه پیشنهادی خود را برای سال مالی 2025 منتشر کرد، دولت جو بایدن از کنگره خواست درخواست کمک 61.4 میلیارد دلاری به اوکراین را تأیید کند.

اما جنبش حماس نیز در واکنش به تصویب کمک 26.38 میلیارد دلاری مجلس نمایندگان برای رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت: «این اقدام آمریکا تأییدی بر همدستی و مشارکت رسمی واشنگتن در جنگ نسل‌کشی است که ارتش اشغالگر و فاشیست صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه به‌راه انداخته است».

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!