Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@15:33:42 GMT

تقدیر بانک آینده از اعتماد مشتریان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۵۴۹

به گزارش ایلنا، روابط عمومی بانک آینده اعلام کرد: مشتریان گرامی بانک آینده؛ بدین‌ وسیله، مراتب تشکر و قدردانی مجموعه بانک آینده از توجه و حُسن اعتماد شما عزیزان را اعلام می‌داریم. برای همه ما دست‌اندرکاران در بانک آینده، مایه مباهات است که با عزم راسخ و هشیاری کامل، به بانک خودتان، اعتماد مجدد کرده و در کنارمان ایستادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستان شما را به گرمی می­ فشاریم. خدمت‌گزاران شما به ویژه در شعب بانک آینده، همچون گذشته، مشتاقانه پذیرای حضور مشتریان محترم و مردم عزیزمان هستند. بدون تردید؛ خاطره حمایت و اعتماد عمیق شما مشتریان گرامی، در حافظه سازمانی بانک آینده، باقی خواهد ماند. تمام تلاش خدمتگزاران شما در بانک آینده، این است تا این حمایت و اعتماد را با ادامه خدمت صادقانه و رفتار در شان شما بزرگواران، پاسخگو باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور 47 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای 11 پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط 11 پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟