Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@00:59:33 GMT

فیلمی که میترا حجار دیدنش را توصیه کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۶۰۰

به گزارش پارس نیوز، میترا حجار، بازیگر سینما و تلویزیون پس از تماشای مستند در حال اکران «قطار مسیر ۶۰» ضمن مهم دانستن آثار تاریخی در سینما گفت: «دیدن مستندهایی مانند «قطار مسیر۶۰» که موضوع آنها پیشینه تاریخی دارد و در واقع بخشی از تاریخ ایران را روایت می‌کند مانند این است که مخاطب در یک مدت زمان کوتاه مقدار قابل توجهی در مورد تاریخ و فرهنگ یک کشور مطالعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «این مستند در مورد بخشی از تاریخ و فرهنگ ایران است و به نظرم اینگونه مستندها می‌تواند برای همه و به خصوص نسل جوان آگاهی بخش باشد.»

حجار با اشاره به جوان‌هایی که از دهه ۶۰ اطلاعات محدودی دارند، بیان کرد: «از آنجایی که مستند «قطار مسیر۶۰» پیشینه تاریخی موسیقی در دهه‌های گذشته را نشان می‌دهد مشاهده آن برای اطلاع پیدا کردن از شرایط هنر موسیقی در دهه‌های گذشته برای کسانی که به موسیقی علاقه‌مند هستند و به ویژه موسیقیدان‌های نسل جدید بسیار ضروری است.»

مستند «قطار مسیر۶۰» به کارگردانی کتایون جهانگیری در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون آثار تاریخی ایران نسل جوان موسیقی توصیه پارس فیلمی پارس نیوز میترا حجار دیدنش قطار مسیر 60

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زمین» از شبکه چهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند در گونه مستند طبیعت محصول انگلستان در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.
این مستند به تاریخ زمین و حیات در این سیاره آبی اشاره دارد.
«زمین» یک مستند علمی و دقیق درباره تاریخچه کره زمین است که سازندگان با نگاهی جامع تمامی زوایای موضوع را مورد بررسی و کنکاش قرار داده اند و هم به لحاظ ساخت جذاب است و هم به لحاظ علمی و اطلاعاتی برای مخاطب علاقه‌مند سودمند و آموزنده است.

دیگر خبرها

  • بازدید ۵۰۰ هزار نفری از جاذبه‌های گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین
  • اسرائیل با حذف میراث باستانی به دنبال نفی تاریخ فلسطین است
  • استقبال از مسافران نوروزی در فسا
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • هیرکان دالانی برای گذر در رمز و راز‌های تاریخ/ گلستان فقط جنگل و دریا نیست
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه‌های اردبیل
  • مسجد میرزا آقاجانی اسدآباد بنایی به قدمت تاریخ
  • مستند «زمین» از شبکه چهار