Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حاجتمند کارگردان سینما، درباره «مدیترانه» گفت: خوبی که «مدیترانه» دارد این است که فیلم «شیشه بشکنی» است؛ یعنی یک عده دوستش ندارند و یک عده دوستش دارند.

وی افزود: دوست داشتم چنین فضایی را تجربه کنم؛ برخی مدیران فارابی فیلم را دوست نداشتند اما بودند بچه های مذهبی‌ و حتی امروزی که دوستش داشتند.

حاجتمند ادامه داد: حرف‌های خاصی در «مدیترانه» زدیم که مال خودم است و دوستش دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه فیلم درباره زنی است که می‌گوید شوهر من در سوریه زنده است و ...

گفتنی است مهراوه شریفی‌نیا، بهرنگ علوی، پوریا پورسرخ و قاسم زارع از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «مدیترانه» به نویسندگی صابر الله‌دادیان، تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و کارگردانی هادی حاجتمند است.

حاجتمند پیش از این فیلم سینمایی " اشنوگل " را ساخته است و " مدیترانه " در لیست ذخیره سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قرار دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی پوریا پورسرخ مدیترانه مهراوه شريفی نيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر

اکبر مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح ایستگاه‌های پمپاژ «جایدر» و «چم مهر» شهرستان پلدختر نیاز است.

وی تأکید کرد: تکمیل شبکه آبیاری «جایدر» و ایستگاه پمپاژ «چم مهر» از مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان لرستان بود.

مدیر منابع آب پلدختر، افزود: در این سفر به‌طورکلی مبلغ ۱۰۰ میلیارد به ترتیب ۵۰ میلیارد تومان توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور، ۲۰ میلیارد تومان توسط وزارت نفت و مبلغ ۳۰ میلیارد تومان وزارت نیرو و اعتبارات استانی به نسبت مساوی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای شبه آبیاری ایستگاه «جایدر» اختصاص یافت.

تشریح آخرین وضعیت ایستگاه پمپاژ «جایدر»

مهری، بیان داشت: پروژه ایستگاه پمپاژ «جایدر» با ۱۲۱.۱۳ میلیارد تومان از سازمان برنامه‌وبودجه و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار استانی در مجموع با تخصیص ۱۳۱.۱ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۷۹.۵ در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از هزار ۹۰۰ هکتار شبکه ایستگاه پمپاژ «جایدر» مقدار هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه با ۹۵ درصد پیشرفت ساختمانی و تجهیزاتی برقی و مکانیکی ایستگاه اصلی احداث شده است.

مدیر منابع آب پلدختر، عنوان کرد: ایستگاه فرعی یک این پمپاژ نیز ۱۰۰ درصد و ایستگاه فرعی پنج و چهار آن ۸۰ درصد پیشرفت دارند که در مجموع هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه امکان بهره‌برداری موقت توسط زارعین را دارد.

مهری، گفت: عملیات باقیمانده پمپاژ «جایدر» شامل تکمیل شبکه‌ها و ایستگاه‌های فرعی است که تکمیل آن نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

آخرین خبرها از ایستگاه پمپاژ «چم مهر»

وی به شرح مصوبه ایستگاه پمپاژ «چم مهر» پلدختر اشاره کرد و افزود: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این ایستگاه توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

مدیر منابع آب پلدختر، بیان داشت: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ «چم مهر» با تخصیص ۱۷.۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان توسط سازمان برنامه‌وبودجه دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که اتاق پمپاژ آن تکمیل و تجهیزات برقی و مکانیکی نیز در حال نصب است.

مهری، به اقدامات صورت‌گرفته پمپاژ «چم مهر» اشاره کرد و افزود: خط برق تا محل ایستگاه پمپاژ اصلی به طور کامل اجرا، خط پمپاژ و شبکه اصلی آبیاری و زهکشی به طول چهار کیلومتر برای ۶۵۰ هکتار نیز انجام شده است.

وی افزود: ساخت مجدد ایستگاه پمپاژ آسیب‌دیده از سیل «چم مهر» شامل ساختمان و خرید تجهیزات برقی و مکانیکی با پیشرفت ۷۵ درصد شامل عملیات قسمت بتن‌آرمه ساختمان، تهیه و نصب سوله ساختمانی، تهیه پمپ‌ها و ساخت تابلوهای برق به طور کامل و تهیه بخش عمده‌ای از کابل‌ها از اقدام‌های انجام شده برای راه‌اندازی این ایستگاه است.

مدیر منابع آب پلدختر، تصریح کرد: انجام بخشی از سازه آبگیر و فعالیت برای انجام کامل آن، تهیه شیرآلات و اتصالات موردنیاز، اجرای یک کیلومتر خط فولادی ابتدای خط پمپاژ نیز از دیگر اقدامات برای تکمیل و راه‌اندازی پمپاژ «چم مهر» است.

مهری، گفت: عملیات باقیمانده ایستگاه «چم مهر» شامل تکمیل خط انتقال به طول ۳۰۰ متر، نصب و راه‌اندازی الکتروپمپ‌ها و تکمیل حوضچه شیرآلات شبکه اصلی است که در این راستا مبلغ ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر 6086529

دیگر خبرها

  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)
  • (ویدئو) همدم تازه منوچهر هادی پس ازحواشی اخیر
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • آخرین خبرها از «پارسیلون» خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود