Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب حاکم پاکستان در تلاش برای به دام انداختن رئیس جمهور سابق پاکستان امروز دلایل خود را مبنی بر عدم صلاحیت وی در دادگاه اعلام خواهد کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، حزب تحریک انصاف در تلاش برای پایان بخشیدن به عمر سیاسی «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان امروز به دادگاه عالی این کشور رجوع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است؛ «خرم شیرزمان» عضو ارشد حزب تحریک انصاف عدم اعلام تمام اموال و املاک را حین ثبت نام در انتخابات عامل اصلی رد صلاحیت احتمالی آصف علی زرداری می‌داند.

وی مدعی است: زرداری در آمریکا مالک یک آپارتمان است که حاضر نشده حین ثبت نام در انتخابات نامی از آن ببرد.

«آصف علی زرداری» یک قدم دیگر به زندان نزدیک شدوزیر پاکستانی: وضعیت زرداری به مراتب بدتر از نواز شریف است

علاوه بر این زرداری متهم است به پنهان کاری در خصوص سایر املاک خود و اموال خود در دیگر نقاط جهان است.

این درحالی است که خرم شیر زمان یک بار درخواست خود را پس گرفته و از شکایت خود صرف نظر کرده بود.

در صورتی ادعاهای خرم شیر زمان اثبات شود زرداری با مشکل بسیار بزرگی روبرو می شود که می تواند منجر به ضعیف تر شدن احزاب اپوزیسیون شود.

گفتنی است طبق قانون اساسی در پاکستان تمام سیاستمداران حین ثبت نام در انتخابات باید اموال و املاک خود را مشخص کنند و در صورتی که پس از پیروزی مشخص شود که تمام حقایق را نگفته اند به دلیل عدم رعایت صداقت رد صلاحیت شده و کرسی خود را از دست می دهند.

یکی از مهمترین اتهامات علیه نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان نیز عدم اعلام املاک و دارایی های او در لندن بود که منجر به رد صلاحیت مادام العمر او شد.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور