Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@17:07:16 GMT

فعال‌شدن پدافند دفاع موشکی سوریه برای مقابله با حملات موشکی رژیم صهیونیستی در جنوب دمشق

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۸۱۷

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها رژیم صهیونیستی سوریه جنوب دمشق حملات موشکی پدافند دفاعی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نود و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

 

حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از هدف قرار گرفتن یک موضع نظامی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که حمله موشکی از خاک لبنان به یک هدف نظامی در منطقه «الجلیل غربی» در شمال اراضی اشغالی صورت گرفت.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که موشک‌هایی از جنوب لبنان به سمت منطقه اشغالی مرج و هونین شلیک شد.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان امروز - سه شنبه - از هدف قرار دادن ۶ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در بخش‌های شرقی و غربی جنوب لبنان خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه‌های متعددی اعلام کرد که در بخش شرقی جنوب لبنان، تعدادی عملیات علیه مواضع و محل استقرار ارتش اسرائیل در مرز لبنان و فلسطین انجام داده به طوریکه تجهیزات جاسوسی را در سایت راداری در منطقه مزارع شبعا و مقر رویسات العلم در تپه‌های کفر شوبا و مقر رادار در مزارع شبعا را هدف قرار داد.

حزب‌الله در این همچنین اشاره کرده است: در بخش غربی جنوب لبنان پس از رصد دقیق و پیش بینی تحرکات نیروهای ارتش اسرائیل، نیروهای مقاومت اسلامی تعدادی مواد منفجره را در منطقه تل اسماعیل در مجاورت مرز با رژیم اشغالگر کار گذاشتند.

بمباران متقابل حزب‌الله و نیروهای اشغالگر در مرز جنوبی لبنان با گسترش و نوع حملات، علی‌رغم تلاش‌های دیپلماتیک با هدف مهار بحران همچنان ادامه دارد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • دمشق: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • واکنش دمشق به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت مردم انقلابی همدان از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت همدانی‌ها از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه وزارت دفاع انگلیس در پی حمله پهپادی-موشکی ایران علیه اسرائیل
  • فیلم مقابله پدافند ارتش رژیم صهیونیستی با حملات پهپادی ایران
  • پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
  • آغاز پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی