Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری صبح دوشنبه با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهوری صبح امروز (دوشنبه اول بهمن ماه) با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام «حسن روحانی» در این بازدید، با توضیحات مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و متخصصان و مدیران این عرصه در جریان چگونگی حوزه‌های گوناگون این کسب و کارها، استار تاپ‌های فعال ایرانی در این حوزه‌ها و روند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای توسعه این مشاغل قرار گرفت.

 

نمایشگاه «کسب و کارهای آینده» با توجه به ضرورت طرح موضوعات ملموس از کاربرد فناوری های روز دنیا، سناریو چیدمان حوزه های موضوعی از شهر هوشمند و نقشه و با طرح فناوری‌های مالی، کسب و کارهای فضا پایه، گردشگری هوشمند، صنایع خلاق در بخش کاربردهای فناوری شروع و در ادامه با ارائه فناوری های هوش مصنوعی و تحلیل داده، رایانش ابری، اینترنت اشیا و رمز ارزها و زنجیره بلوک به پایان می رسد.

 

رئیس جمهوری پس از این بازدید، نشستی با وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد داشت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی اردبیل استان بوشهر آسیب های اجتماعی هرمزگان کانون های فرهنگی هنری مساجد تشییع ارتش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از نمایشگاه فناوری طالبان منتشر شده که در یکی از این غرفه‌ها بمب کنار جاده‌ای | Improvised explosive device یا IED به عنوان محصول وطنی عرضه شده است. بمب کنار جاده‌ای بمبی است که در عراق، افغانستان و سوریه برای انهدام خودروهای نظامی در حال عبور استفاده می‌شد. این تصاویر عجیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه