Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۶ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۶ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاریخ حذف و اضافه دانشجویان از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه است و شروع کلاس دانشجویان نیز از ۱۳ بهمن‌ماه تا ۲۳ خردادماه ۹۸ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انتخاب واحد ثبت نام نیمسال دوم ترم بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،  بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان و بهبود زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری از مباحث این نشست بود.

بهبودزیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری مانند فرودگاه و راه آهن و راه‌های استان از مطالبات دانشجویی بود که خواستار پیگیری کریدور همدان / کرمانشاه/ وسنندج شد.

دانشجویی دیگر ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و بهره گیری از ظرفیت پایانه بین المللی خسروی را برای راه اندازی کاروان‌های کوتاه مدت زیارتی مطرح کرد.

کمبود تفریحگاه وشغل مناسب برای جوانان و راه اندازی رشته هنر در دانشگاه آزاد را یکی از دانشجویان دختر یاد آور شد.

قاسمی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی هم خواستار شناسایی / پیگیری و پیشگیری مشکلات استان به روش علمی و ارایه راهکار‌های تخصصی و راهگشا شد

صحرایی استانداردرادامه این نشست ، لزوم بازخوانی تاریخ را به دانشجویان توصیه کرد و گفت دانشگاه باید به تاریخ بعنوان شناسنامه خود نگاه کند. وی افزود متوجه باشیم کفه تمدنی در حال جابجایی است.

وی سپس در پاسخ به مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه / با اشاره به پیگیری بهسازی فرودگاه / ارتقا کیفی راه آهن / و اصلاح راه‌های استان/ از دانشجویان خواست برای حل مشکلات نسخه اجرایی ارایه دهند.

صحرایی تاکید کرد راه اندازی دانشکده هنر دردانشگاه ازاد اسلامی /و رشته میراث فرهنگی در دانشگاه رازی درحال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد