Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور صبح دوشنبه با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کار‌های آینده بازدید کرد. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز دوشنبه با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کار‌های آینده بازدید کرد.

روحانی در این بازدید، با توضیحات مهندس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و متخصصان و مدیران این عرصه در جریان چگونگی حوزه‌های گوناگون این کسب و کارها، استار تاپ‌های فعال ایرانی در این حوزه‌ها و روند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای توسعه این مشاغل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایشگاه «کسب و کار‌های آینده» با توجه به ضرورت طرح موضوعات ملموس از کاربرد فناوری‌های روز دنیا، سناریو چیدمان حوزه‌های موضوعی از شهر هوشمند و نقشه و با طرح فناوری‌های مالی، کسب و کار‌های فضا پایه، گردشگری هوشمند، صنایع خلاق در بخش کاربرد‌های فناوری شروع و در ادامه با ارائه فناوری‌های هوش مصنوعی و تحلیل داده، رایانش ابری، اینترنت اشیا و رمز ارز‌ها و زنجیره بلوک به پایان می‌رسد.

رئیس جمهور پس از این بازدید، نشستی با وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد داشت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور فناوری های روز رایانش ابری رمز ارزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اعلام این خبر گفت: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنین این روستا‌ها به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت جدید تلفن همراه بود، بنابراین سایت تلفن همراه با فناوری نسل چهارم موبایل در روستای دشتک سفلی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه ریزی و توسط اپراتور همراه اول اجرا شد که با اجرای این طرح، روستا‌های دشتک سفلی و دشتک علیا از پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایدار نسل چهارم برخوردار شدند.

 پاکدل، تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی به منظور سهولت در زندگی و کسب و کار روستاییان مخصوصا برای دریافت خدمات الکترونیک و هوشمند را از اولویت‌های وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی دانست و از تلاش‌های ارزشمند و جهادی مجری و تیم طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفتر امور استان‌های وزارت، مدیر مخابرات منطقه یزد و همکاران همراه اول، فرماندار، بخشدار و مسئولین محلی به ویژه نماینده مردم شریف شهرستان تفت در مجلس شورای اسلامی که نقش بسزایی در تسریع اجرای پروژه و تحقق این امر داشتند، تشکر کرد. 
 روستا‌هایی دشتک سفلی و دشتک علیای شهرستان تفت از جمله روستا‌های ییلاقی و خوش آب و هوا با طبیعت بکر در استان یزد است که در طول سال پذیرای گردشگران و گروه‌های کوهنوردی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت