Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@15:18:19 GMT

طالع بيني بهمن ماه 97

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۴۹۸۴

طالع بيني بهمن ماه 97

خبرگزاري آريا -

فال و طالع بيني
طالع بيني متولدين فروردين ماه :
چرا آنقدر با خودتان کلنجار مي‌‌رويد و مدام با ديگران برخورد نامناسب داريد. زندگي را سخت نگيريد که هرچه سخت‌گير باشيد، زندگي هم براي‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌ايد. باز هم مي‌‌توانيد براي خود اهدافي تعيين کنيد و در جهت رسيدن به آنها گام برداريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسالتي داريد که به اميد خدا به زودي برطرف خواهد شد. فعلا از اين‌که چيزي را به زندگي خود اضافه يا کم کنيد خودداري کنيد که زمان مناسبي براي اين تغييرات نيست. عده‌اي از خوش‌قلبي شما مي‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشيد و با چشماني باز به اطراف نگاه کنيد و بي‌‌جهت به کسي اطمينان نکنيد.
طالع بيني متولدين ارديبهشت ماه :
نيات بزرگ و مقاصد پرارزشي را در مد نظر داريد که انشاء الله به يکي يکي آن ها جامه عمل خواهيد پوشانيد بشرط آن که اولا (آغاز و ميان و پايان) هر کار را خوب بسنجيد و سبک و سنگين کنيد و ثانيا از مشورت با کساني که از شما بصيرتر هستند استفاده کنيد. مدتي به فکر تغيير محيط زندگي افتاده که گرچه سخت است ولي شما آن را انجام خواهيد داد. از لحاظ محيط کاري نگراني هائي داريد که قسمتي از اين نگراني ها به طرز (کار کردن) شما مربوط مي شود.
به کارتان و همکارانتان دلگرمي و اطمينان بيشتري بدهيد. اگر قصد سرمايه گذاري در هر موردي را داريد سعي کنيد که فريب وعده ها و نويدهاي سوء استفاده گران را نخوريد و سرمايه خود را از دست ندهيد در نيمه دوم ماهي که شروع کرده ايد احتمالا يک خبر خوش به شما خواهد رسيد. سفر کرده اي داريد که مقدمات سفر او فراهم شده و انشاءالله بزودي ديدار حاصل خواهد شد.
طالع بيني متولدين خرداد ماه :
هر روز خبري تازه در راه است. هيچ گاه اميدت را از دست نده. شرايط زندگي در حال بهبودي است.از پند و نصيحت ديگران زياد خوشت نمي آيد و بعضي وقتها خود را عقلِ کل مي داني.يادت باشد که هميشه گوش شنوا داشته باشي.تعدادي کتاب خريده اي ولي فرصت نکردي تمامشان کني.از تعطيلات و ساعتهاي فراغت خودت براي مطالعه استفاده کن.از آثار هنري لذت مي بري، سراسر زندگي ات به دنبال کسي بوده اي که وقتي افسرده و غمگين هستي تو را شاد و خوشحال سازد.کسي که به وقت دلسردي،سر خوردگي و نا اميدي به تو انگيزه بخشد و هنگامي که ترديد،سراسر وجودت را پر کرده،تو را از ايمان و اميد و آينده روشن نويد دهد.
طالع بيني متولدين تير ماه :
اين ماه مخلوطي از همه چيز باهم است. در فعاليتهاي اجتماعي مشارکت ميکنيد اما با لحني تند و خشن با موانعي در زندگي شخصي و شغلي روبرو شويد. از بحث کردن با همسرتان خودداري کنيد و صبر پيشه کنيد هر چند زندگي زناشويي اين ماه در حال طبيعي خود در جريان است. با کم خوابي صلح و آرامش در خانه را برهم خواهيد زد پس بهتر است براي استراحت خود زمان کافي در نظر بگيريد. زندگي شغلي تان گيج کننده به نظر مي رسد و مسئوليت ها و وظايف تان افزايش پيدا ميکند.
طالع بيني متولدين مرداد ماه :
مدتي است دچار آشفتگي روحي شده ايد و آرام و قرار نداريد ؛ اگر کمي حوصله به خرج بدهيد و به خداوند متعال پناه ببريد به زودي گمشده تان را خواهيد يافت ، گره اي در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن آرامش شما تا حدودي دچار اختلال شده است اما هيچ نگران نباشيد چرا که انشاءالله... رفع ميشود و از غصه رهايي ميابيد.
از سوي دوستان اشتباهي رخ خواهد داد که موجب آزار و رنجش تان ميشود اما بهتر است بر آنان خرده نگيريد چون هميشه گذشت و گشاده رويي تأثيري بيشتر و بهتري دارد.
طالع بيني متولدين شهريور ماه :
اگر به خداي بزرگ ايمان داشته باشي، دليلي براي هراس از ناشناخته ها نخواهي داشت. مي تواني با اطمينان و مسرت به آينده بنگري، زيرا اراده خداوند در زندگي ات جاري است. امور ناشناخته و غير منتظره تو را از پاي در نمي آورند، زيرا مي داني که از هر موقعيتي مي تواني بهره ببري. در زندگي مسووليت پذير باش. اگر وظايف را به درستي انجام بدهي موفقيت مي تواني بهره ببري. در زندگي مسئوليت پذير تر باش. اگر وظايفت را به درستي انجام بدهي موفقيت از آن توست. اگر اراده و پشتکار را در خود بپروراني، بدون ترديد دست خداوند هميشه نگهدارت خواهد بود و هدايتت خواهد کرد و از بي قراري رهايي خواهي يافت. در اين ماه ،سعي کن با دوستان و افرادي که باعث پيشرفتت مي شوند،بيشتر رابطه برقرار کني.با دوستان خوب و خوش نيت نشست و برخاست کن.از هر فرصتي براي دور هم جمع شدن استفاده کن.صدقه دادن و خيرات کردن را فراموش نکن. شادي وخوش بيني را هر کجا که هستي اشاعه بده.

فال و طالع بيني ماهانه
طالع بيني متولدين مهر ماه :
نامه اي را دريافت خواهيد کرد که کمي برايتان غيرمنتظره خواهد بود اما مطمئناً خوشحالي فراوني شما را همراهي خواهد کرد.
درحال گرفتن مهم ترين تصميم زندگي به سر ميبريد که برايتان بسيار حساس و سرنوشت ساز است ؛ با توسل و توکل به خدا در مسير تازه اي که در پيش گرفته ايد به عرصه هاي جديدي از زندگي دست پيدا خواهيد کرد.
براي اين که به دگرگوني در زندگيتان دست پيدا کنيد تنها بايد موانع خوشبختي را که در سر راهتان قرار دارند از ميان برداريد تا به نتايج مطلوبي دست پيدا کنيد.
طالع بيني متولدين آبان ماه :
شما خودتان را پيدا ميکنيد و زمان بيشتري را صرف با يک خواهر يا برادر خواهيد کرد. يک همسايه بيش از حد به شما نزديک شده. خانه شما ممکن است به عنوان محل ملاقات استفاده شود و يا يک شب ميزبان همه باشيد. سطح رقابتي شما از اواسط اين ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با مردم يا فروش باشد واقعا خواهيد درخشيد. اگر خودتان را پيدا کرديد علاقه مندي هاي عاشقانه در بالاترين حد خود خواهند بود. البته اين فشار بيشتر از جانب مريخ در همسايگي نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ، برخي فرصت هاي غير منتظره شاهد باشيد. کسي به شما معرفي ميشود که طالع شما در مورد او خوش بين است.
طالع بيني متولدين آذر ماه :
نبايد بگذاري که ديگران با دخالت‌هاي‌شان روابط تو و دوستدارت را از بين ببرند. آنها معتقدند که از روي دلسوزي مي‌‌خواهند به تو کمک کنند ولي چنين نيست. اگر باطرف مقابلت مشکلي هم داري به کسي مراجعه کن که صلاحيت آن را داشته باشد. تو داراي قدرتي هستي که به راحتي مي‌‌تواني با شرايط جديد، خود را سازگار کني پس از اين قدرت در جهت مثبت استفاده کن.
با دوستي قديمي دوباره برخورد خواهي کرد که ديدن او تحولاتي در تو به وجود مي‌‌آورد. در مورد مسائل کاري مي‌‌تواني با او مشورت کني و از کمک‌هاي او استفاده کني. زياد خودت را غرق در کار کرده‌اي ولي کمي هم بايد به فکر خودت باشي و به خودت و ذهنت استراحت بدهي.
طالع بيني متولدين دي ماه :
اختلافات و نگراني هائي که شما در زندگي خودتان داريد نه اختصاصي است و نه عجيب است. همه افراد در خانواده هاي خودشان از اين گرفتاري هاي کوچک و بزرگ دارند منتها شما بايد بجاي چکنم چکنم خودتان راهي براي خروج از بن بست پيدا کنيد عصبانيت و دلسردي و بگومگوهاي مختلف با اين و آن کار را بدتر مي کند و (گره)ها را (کور)تر مي سازد.
در روابط با ديگران شما در حال گذراندن يک (ماه عسل) شما تبديل به (ماه زهرمار) نشود. با افراد خانواده خودتان تفاهم داريد ولي يکي از آنان بيشتر از همه مورد توجه و محبت شما واقع شده و بر عکس يکي ديگر که هم جنس او هست مورد نفرت شماست. در شناخت افراد سياست و دقت کامل بخرج دهيد. ماهي که شروع کرده ايد براي اقدام به معاملات اقتصادي مناسب نيست. اگر به سفر مي رويد کاملا محتاط باشيد
طالع بيني متولدين بهمن ماه :
در اين ماه شرايطي پيش روي شماست که بايد هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنيد ،‌ترديد و دودلي موجب به تعويق افتادن کارتان خواهد شد و اين اصلاً به نفع شما نيست.
ميزبان دوست عزيزي خواهيد بود که ميتوانيد با او درد دل کنيد و با طرح مشکلات پيش رويتان از او کمک فکري بخواهيد ، متأسفانه مدتي است نسبت به گذر عمر بي توجه شده ايد ، بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که امکان بازگشت زمان نيست و بايد از اين اوقات حداکثر استفاده را ببريد.
طالع بيني متولدين اسفند ماه :
استراحت کافي کمي از خستگي دوران پرمشغله ي کاري تان کاسته است. به فکر تغيير شغل هستيد. دوره ي يکنواختي را طي مي کنيد، اما به زودي بايد آماده ي کار و فعاليت در زمينه ي شغلي خود باشيد. مشغله ي شما بيش از گذشته خواهد شد. از نظر مالي به همان صورت گذشته خواهد بود. کمي کم تحملي و کم حوصلگي داشته ايد. مراقب برخوردتان با بزرگترها باشيد. اين دوره بهترين فرصت است براي تصميم گيري هاي جديد در مورد تحصيل و کار. در اين دوره قادر به دست زدن به ريسک هاي بزرگ خواهيد بود و ماه را با ياد گرفتن و تجربه آموختن به پايان خواهيد رساند. اثرات شکست عاطفي تان کمتر مي شود.
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی برابر هم قرار می گیرند که این تیم اراکی سخت ترین حریف تیم پرسپولیس در 4 سال گذشته بوده است. همه رقبای پرسپولیس در این سالها یک طرف و آلومینیوم اراک یک طرف قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، در 9 بازی گذشته برگزار شده بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک، هر کدام 4 بار برنده شده اند و یک بازی هم مساوی تمام شده است. هیچ تیمی در سالهای اخیر نتوانسته است این همه بازی برابر پرسپولیس پیروز شود.

سرخپوشان در این 9 بازی 9 گل به تیم اراکی زده و 7 گل هم دریافت کرده اند و یک بار هم توسط اراکی ها از جام حذفی کنار رفته اند. نماینده اراک روز جمعه میزبان پرسپولیس است و آن ها به دنبال پروژه ناکام سازی پرسپولیس در جام حذفی (برای بار دوم) هستند.

1- شش بهمن 99: پرسپولیس 1-2 آلومینیوم اراک

2- 19 تیر 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

3- 10 آبان 1400: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

4- 29 بهمن 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

5- 21 فروردین 1401: پرسپولیس 2-3 آلومینیوم اراک

6- 6 شهریور 1401: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

7- 12 بهمن 1401: پرسپولیس 0-0 آلومینیوم اراک

8- 18 مرداد 1402: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

9- 26 بهمن 1402: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • شرط سنی رقابت‌های والیبال سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!