Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@15:09:39 GMT

جنجال‌های دست دادن‌ بازیگران زن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۵۰۷۹

به گزارش پارس نیوز، قوانین و هنجارها در هر جامعه‌ای تعیین‌کننده رفتار افراد، تشکل‌ها، سازمان‌ها و حکومت آن کشور است. گاهی قوانین و عرف برخی کشورها با قانون و عرف بین‌المللی تفاوت دارد که باعث تعارض رفتار افراد می‌شود. در ایران برای روابط میان زن و مرد حدودی تعیین شده است که بعضا با آنچه که در محافل بین‌المللی است تمایز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست دادن زن و مرد، یکی از همین عرف‌ها است؛ رعایت کردن یا بی‌اعتنایی به آن به ویژه در میان بازیگران سینما بازتاب‌های زیادی دارد. در این میان بازیگران زن بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند زیرا بارها مشاهده‌ شده رعایت نکردن این رفتار بین هنرمندان مرد ایرانی چندان انعکاس و حاشیه‌ای نداشته است. 
در این مطلب مروری خواهیم کرد به بازتاب‌های رفتار بازیگران زنی که این عرف را رعایت کرده و آن‌هایی که از پذیرش آن خودداری کرده‌اند.

جنجال‌های ترانه! ترانه علیدوستی که چند ماه قبل داور جشنواره فیلم توکیو بود در مراسم اختتامیه هنگام اعلام جایزه بهترین بازیگر مرد، با وی دست داد. این رفتار واکنش‌های زیادی داشت. اما این بازیگر مثل همیشه اعتنایی به این بارخوردها نداشت و ترجیح داد سکوت کند. دست ندادن «مریلا زارعی» با مرد چینی سوژه شد سال گذشته مریلازارعی به عنوان داور سی‌ و‌ ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، زمانی در کاخ جشنواره حضور داشت در مواجهه با اعضای هیات فیلم سازی چین که قصد دست دادن با او را داشتند خودش را عقب کشید. این عکس تا چند روز سوژه رسانه‌ها شده بود.

 

«شبنم قلی‌خانی» بی‌حاشیه ماند  چند روز قبل شبنم قلی‌خانی، که داور جشنواره بین المللی فیلم پونه در هند بود هنگام مواجه با دبیر جشنواره از دست دادن امتناع کرد.

 

رفتار صمیمانه لیلا حاتمی با رئیس فستیوال «کن» لیلا حاتمی چند سال قبل در جشنواره کن با دست دادن به رئیس فستیوال کن و رفتار گرم با وی تا مدت‌ها حواشی زیادی برای خود ایجاد کرد. اما این بازیگر درباره این حواشی عکس‌العملی از خود نشان نداد.


 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قانون ایران زن و مرد جشنواره فیلم چین جشنواره بین المللی فیلم لیلا حاتمی مریلا زارعی پارس ترانه علیدوستی بازیگران زن پارس نیوز دست دادن جنجال های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل

 واکنش مبهم احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل با واکنش روزنامه اصلاح طلب سازندگی روبرو شد. در این مطلب آمده است؛

کانال تلگرامی دولت بهار نوشته است که محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است. رئیس دولت‌های نهم و دهم که در دوران ریاست‌جمهوری خود با اظهاراتی تند و حاشیه‌ساز درباره اسرائیل حواشی زیادی به وجود آورده بود در ماه‌های اخیر به دلیل سکوت نسبت به اتفاقات مرتبط با اسرائیل و جنگ غزه یا موضع‌گیری‌هایی مبهم و سوال‌برانگیز مورد توجه قرار گرفته است.

آخرین موضع‌گیری دوپهلوی او درباره تنش اخیر بین ایران و اسرائیل نیز در ادامه همین رفتارها مورد بررسی قرار گرفته است. عبدالرضا داوری که در دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد از حلقه نزدیکان و مشاور وی بود و این روزها از وی فاصله گرفته در توئیتی در این ‌باره نوشته است: «محمود احمدی‌نژاد، در پاسخ به سوالی در باره حمله ایران به اسرائیل، اسرائیل را یک کشور خواند و به صورت پیچیده گفته است که هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است».

در همین راستا، عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا و از چهره‌های دولت احمدی‌نژاد که چند سالی است راه خود را از او جدا کرده به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «برای من هم سوال بود که در این مدت آقایان سیدحسن خمینی، سیدمحمد خاتمی و دیگر اصلاح‌طلبان موضع گرفتند اما آقای احمدی‌نژاد به سکوت خود ادامه می‌دهد. به یکی از نزدیکان آقای احمدی‌نژاد پیام دادم که این چه وضعی است و چرا ایشان موضع‌گیری نکرده است، او گفت که آقای احمدی‌نژاد دو سالی است که سکوت کردند. در پاسخ گفتم که چطور ایشان در برخی از موارد مانند فوت آن هنرپیشه هم‌جنس باز در سکوت پیام می‌دهد؟ این برای ما قابل درک نیست».

از دیگر چهره‌های اصولگرا که این روزها درباره رخداد اخیر موشکی ایران علیه اسرائیل سکوت کرده نیز سعید جلیلی است.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • جنجال ایکس در هند
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟