Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@21:47:50 GMT

اسماعیل بخشی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۵۰۹۰

اسماعیل بخشی دستگیر شد

 بخشی "قبل از وصل شدن به تیم خروج از کشور" دستگیر شد.

به نوشته این خبرگزاری، "بخشی که با طراحی صورت گرفته از صبح متواری شده بود و مقرر بود با برنامه ریزی صورت گرفته از کشور خارج و پروژه شکنجه سازی علیه نظام را در خارج از کشور اجرایی و ادامه دهد با اشراف موثر نیروهای امنیتی دستگیر شد."

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارگردان اسماعیل بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه دوم ایران از توان اسرائیل خارج است

به گزارش جام جم آنلاین، منصور حقیقت‌پور درباره عملیات «وعده صادق» افزود: این اقدام را می‌توان عملیات تنبیهی مقدماتی محسوب کرد، زیرا توان قطعی جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه نهایی بسیار وسیع‌تر و قویتر از این عملیات خواهد بود.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر عملیات وعده صادق یک مانور تنبیهی اساسی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره پیام‌های این عملیات نیز توضیح داد: ما نشان دادیم که می‌توانیم از گنبد آهنین عبور کنیم و اهداف تعیین شده را مورد اصابت قرار دهیم.

‌حقیقت‌پور ادامه داد: به این شکل مشخص شد که توان پدافندی اسرائیل، آمریکا و فرانسه پاسخگوی اقدامات ما نخواهد بود.

این نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: افزون بر این نشان دادیم که اولین کشور هستیم که پس از گذشت حدود ۷۵ سال از تشکیل اسرائیل توانستیم ضربه اساسی به آن‌ها وارد کنیم. 

به گفته وی پیام دیگر این عملیات این بود که مشخص شد دست بالاتر نظامی برای تنبیه اسرائیل وجود دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دنیا گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران را مشاهده کرد، ادامه داد: به افراد، جریان‌های سیاسی و کشور‌هایی که به عنوان لابی رژیم صهیونیستی در منطقه فعالیت می‌کنند توصیه می‌کنیم مراقب رفتار خود در کشور‌های همسایه باشند و این مناطق را به لانه‌ای برای حضور اسرائیلی‌ها تبدیل نکنند.

حقیقت‌پور درباره واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی نیز به جام جم آنلاین گفت: چنانچه اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری دیگر شود و مجددا به مراکز و خاک ما حمله کند، طبیعی است که محاسبه ضربه دوم از توان آمریکایی و اسرائیلی‌ها خارج خواهد بود.

 وی یادآور شد: به همین دلیل توصیه می‌کنیم رژیم صهیونیستی اقدامات خود را اصلاح کند و منافع جمهوری اسلامی ایران را به خطر نیندازد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • تخصیص ۱۰ هزار دلار ارز درمانی به بیماران+ شرایط دریافت
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • ضربه دوم ایران از توان اسرائیل خارج است