Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات استان، امروز اول بهمن ماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری نمایشگاه توانمندی مطبوعات همزمان با جشنواره مطبوعات استان خبر داد و گفت: سال ٩٥ حدود هزار و ٢٥٠ اثر برای سومین جشنواره مطبوعات استان ارسال شده بود که امیدواریم چهارمین جشنواره مطبوعات از لحاظ کمی و کیفی به صورت مناسب برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از برنامه‌های جنبی جشنواره مربوط به برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی است که در نظر داریم در کنار برگزاری جشنواره مطبوعات، نمایشگاه توانمندی رسانه‌های استان را نیز برگزار کنیم.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با بیان این که غلفت از آموزش در عرصه رسانه موجب کاهش کیفی آثار تولید شده خواهد بود، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای خانه مطبوعات استان توجه ویژه‌ای به بخش آموزش داشته است.

شفیعی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی علاوه بر تبریز در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود و در این زمینه پیگیر برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در شهرستان‌های استان نیز هستیم.

وی با بیان این که دوره‌های آموزشی پیش از این برای فعالان مطبوعاتی تعدادی از شهرهای استان برگزار شده است، تاکید کرد: فراخوان نام نویسی دوره تکمیلی و پیشرفته روزنامه نگاری به زودی منتشر خواهد شد که تمام افرادی که در دوره‌های مقدماتی گذرانده‌اند؛ می‌توانند در دوره تکمیلی و پیشرفته شرکت کنند.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بهمن ماه سال جاری دوره مقدماتی خبرنویسی شهرستان مرند برگزار خواهد شد، گفت: دبیرخانه کانون های مساجد استان نیز از خانه مطبوعات به منظور اجرای طرحی با عنوان «هر مسجد یک خبرنگار» درخواست همکاری کرده که هفته آینده این دوره برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی در پایان با بیان این‌که پذیرش آثار جشنواره چهارم مطبوعات استان به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: آثار رسیده به این جشنواره در دو مرحله داوری می شود و همزمان با مراسم اختتامیه از پیشکسوتان عرصه رسانه نیز تجلیل ویژه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران