Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رسانه‌های کشور عمان از باخت تیم ملی فوتبال این کشور مقابل به عنوان رویای بر بادرفته یاد کردند.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا موفق شد با دو گل عمان را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

این باخت و اشتباهات بازیکنان عمان بازتاب زیادی در رسانه های این کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الاثیر تیتر زد:  رویای بر باد رفته: ایران تیم ما را از جام ملت ها حذف کرد. این روزنامه نوشت: تیم ملی عمان از شروع پرقدرت خودش استفاده نکرد و احمد مبارک در دقیقه دوم بازی پنالتی را هدر داد.

روزنامه الوطن عمان تیتر زد: تیم ملی کشورمان با اشتباهات کشنده از جام ملت های آسیا خداحافظی کرد.

روزنامه الرویه با تمجید از دروازه بان عمان و تلاش بازیکنان این تیم نوشت: الرشیدی باوجود دریافت دو گل درخشید. تلاش های الاحمر (لقب تیم عمان) وسط میدان بر باد رفت. الرویه همچنین تیتر زد: «کوتاهی نکردید»

خبرگزاری رسمی عمان هم با تیتر ساده ای این مسابقه را منعکس کرده است: «تیم کشورمان با باخت ۲ بر صفر مقابل ایران از جام ملت های آسیا خداحافظی کرد».

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه کاشت و برداشت سیب زمینی شیرین در خانه به روش یک کشاورز ویتنامی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترفندهای زیبا و کاربردی برای کاشت انواع سبزیجات (فیلم) به همین راحتی میوه موز را در خانه بکارید و درخت موز پرورش دهید (فیلم) فرایند کاشت، برداشت و فرآوری صد‌ها تن گردو و توت فرنگی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • نحوه کاشت و برداشت سیب زمینی شیرین در خانه به روش یک کشاورز ویتنامی (فیلم)
  • رسانه اتریشی: مظنونان تروریستی از اوکراین به اتحادیه اروپا می‌آیند
  • سانسور رسانه‌ای مکمل حیاتی نسل‌کشی در غزه است
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال
  • سانسور صدای فلسطین