Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهارکرد: همه ظرفیت های پنج کمیته این شورا باید به کارگیری شود. 

هاشمی ادامه داد: با همکاری فرمانداران و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، در هر شهرستان یک نقطه، دو نقطه در گنبد و سه نقطه در گرگان و در مجموع ۲۰ نقطه در استان برای پاکسازی در دستور کار قرار گیرد تا اقدامات مشابه طرح شهید شوشتری در آن ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تعیین نقاط اولویت دار در راه های ارتباطی استان با استان های دیگر برای ایجاد پاسگاه، افزود: باید اقدامات لازم در سه نقطه تعیین شده در شهرستان های رامیان، آزادشهر و گالیکش در اسرع وقت با مدیریت فرمانداران و همکاری فرماندهان انتظامی این شهرستان ها انجام شود. 

استاندار گلستان بر ضرورت سرکشی و نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد تأکید و خاطرنشان کرد: تیم های راستی آزمایی و ارزیابی، از همه کمپ های استان بازدید خواهند کردند و گزارش ها را برای بررسی مشکلات به شورا ارائه می کنند.

هاشمی اظهار کرد: همه تلاش ها و اقدامات در همه حوزه ها و توسط همه دستگاه ها باید در راستای ایجاد اشتغال و نشاط آفرینی در جامعه باشد. 

وی گفت: ایجاد اماکن ورزشی و اماکن تفریحی و سرگرمی های مفید برای جوانان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشد و البته انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی هم در این زمینه لازم و ضروری است. 

در این جلسه، فرماندهی انتظامی استان گلستان از افزایش ۱۴۰ درصدی کشفیات استان در سال جاری خبر داد. 

کد خبر 4519117

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان سید مناف هاشمی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تاریخی و برق‌آسای ایران نقطه عطفی راهبردی ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، فرماندهی کل جبهه خلق آزادی‌بخش فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به حمله تنبیهی بامدادی کشورمان به برخی اهداف معین در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

این گروه فلسطینی تاکید کرد: عملیات وعده صادق در راه قدس به منزله مشارکت راهبردی ایران در نبرد طوفان الاقصی به شمار می‌آید.

فرماندهی کل جبهه خلق آزادی‌بخش فلسطین در ادامه این بیانیه اعلام کرد: حمله تاریخی و برق‌آسای ایران نقطه عطفی راهبردی در نبرد آزادی فلسطین ایجاد کرد.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 6078048

دیگر خبرها

  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • ‌سیاست تشویقی برای حفظ باغات شیراز در دستور کار قرار گیرد
  • ایسنا جدوال و پیوست های بودجه ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • حمله تاریخی و برق‌آسای ایران نقطه عطفی راهبردی ایجاد کرد
  • حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد
  • اسراییل از هر نقطه به ما حمله کند، مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد