Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، احمد آفرین زاده اظهار داشت:در چند روزه گذشته با تلاش خستگی ناپذیر راهداران بیش از چهار هزار و ۲۱۳ کیلومتر از راههای مازندران در ۵ مرحله معادل ۲۱ هزار و ۶۵ کیلومتربرف روبی شد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک، محورهای برفگیر استان باتلاش راهداران همیشه بیدار برف روبی و بازگشایی شد و تردد در کلیه راههای اصلی،فرعی ، روستایی و گردنه های برفگیر محورهای شریانی (سوادکوه،هراز،کندوان،کیاسر) برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت : در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی مازندران ۲۲ راهدارخانه فعالیت کرده که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۳ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت های راهداری زمستانی مشغول است.

آفرین محمدزاده گفت: یخ زدایی محورهای ارتباطی اصلی و فرعی استان با استفاده از دو هزار و ۵۰۵ تن نمک آسیابی و مصالح انجام شده است.

وی همچنین استفاده حداقلی از نمک را برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه ضروری دانست و افزود : در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی اداره کل و فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه گفت:علاوه بر راههای اصلی و فرعی بیش از ۳۶۰ راه روستایی در سطح استان نیز بازگشایی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: برف روبی راهداری بازگشایی راه ها مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه

گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود ۶ ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیرو‌های راهداری از ۱۴ فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

فرهاد شهبازی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  اظهار داشت: بازگشایی این مسیر همه ساله در فصل بهار انجام می‌شود، زیرا به دلیل شرایط جوی موجود امکان برفروبی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از هشت متر می‌رسد، گفت: عملیات برفروبی این مسیر توسط نیرو‌های راهداری پاوه و شهرستان سروآباد به صورت همزمان انجام می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بیشترین مسافت این گردنه در شهرستان پاوه قرار دارد که عملیات برفروبی آن به اتمام رسیده است افزود: مسیر جاده تته در حدود ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد و در دیگر ایام سال با مشرف بودن بر کشور همسایه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد