Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو پاس نشدن چک دوم باشگاه استقلال بابت خرید مرتضی تبریزی، باشگاه ذوب آهن از کمیته تعیین وضعیت خواهان مسدود شدن حق نقل و انتقالات تیم تهرانی شد.

سرویس ورزش مشرق مرتضی تبریزی در تابستان سال جاری از تیم ذوب آهن اصفهان به تیم استقلال پیوست و در ازای این جابجایی باشگاه تهرانی متعهد شد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را طی دو فقره چک ۹۰۰ میلیون تومانی به باشگاه قبلی بازیکن جدید خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گویی کوتاه با مشرق، در ارتباط با موضوع پاس نشدن چک دوم باشگاه استقلال اظهار داشت: «طی توافق حاصل شده بین ما و باشگاه استقلال قرار بود بابت این انتقال و طی دو فقره چک به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان پول رضایتنامه تبریزی به ذوب آهن پرداخت شود».

وی ادامه داد: «در همان زمان باشگاه استقلال متعهد شد اگر هر یک از چک‌ها در موعد مقرر پاس نشد به عنوان ضرر و زیان به اندازه ۵۰ درصد کل مبلغ را به ما پرداخت کنند. چک اول با ۲۰ روز تأخیر پاس شد و به همین دلیل باشگاه استقلال باید ۴۵۰ میلیون تومان بابت تأخیر پرداخت آن مبلغ به ذوب آهن بپردازد».

بیشتر بخوانید: جریمه ۹۰۰ میلیون تومانی در انتظار استقلال

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: «چک دوم باشگاه استقلال هم باید مدتی قبل پاس می‌شد که این بار هم در نقد کردن چک به مشکل برخوردیم. از این رو ۴۵۰ میلیون دیگر نیز بابت پاس نشدن چک دوم از استقلال طلبکار شده‌ایم».

آذری افزود: «پس از اینکه در روزهای قبل نتوانستیم با مدیران باشگاه استقلال در این باره تماس تلفنی برقرار کنیم به کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت شکایت کردیم و خواستار لغو مجوز نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا پیش از پاس شدن چک مان شدیم». مشکلی که باشگاه پرسپولیس در دو پنجره نقل و انتقالاتی با آن دست و پنجه نرم کرد!

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی هنوز برای خرید بازیکن اقدامی نکرده است.

آذری خاطرنشان کرد: «البته در تماسی که معاونت حقوقی باشگاه ذوب آهن با اسپانسرینگ باشگاه استتقلال داشت مسئول اصلی حامی مالی استقلال متعهد شد مبلغ چک به اضافه کل جریمه توسط اسپانسر استقلال طی ۵ روز آینده به حساب باشگاه ذوب آهن واریز شود. در این صورت ما هم شکایتی از این باشگاه نخواهیم داشت و فقط تجربه بدی از بدقولی مدیران باشگاه استقلال برای مان برجای خواهد ماند».

به گزارش مشرق، با این شرایط مرتضی تبریزی جدا از مبلغی که از باشگاه به عنوان دستمزد دریافت کرده، هزینه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی را روی دست مدیران باشگاه استقلال باقی گذاشته است.

لازم به ذکر است؛ مرتضی تبریزی در طول نیم فصل اول تنها در ۱۰ دیدار به مدت ۷۲۴ دقیقه برای استقلال به میدان رفت و یک گل در دیدار با تراکتورسازی به ثمر رساند! وی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا نیز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی در دوحه یکی از دو گل استقلال را نیز به ثمر رساند. مسابقه‌ای که در پایان ۲-۲ شد و با توجه به نتیجه ۱-۳ دیدار رفت در تهران استقلال با حساب ۳-۵ مغلوب تیم السد قطر شده و از صعود به نیمه نهایی مسابقات بازماند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی اسپانسر امیرحسین فتحی باشگاه استقلال باشگاه ذوب آهن تیم استقلال سعید آذری مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:این طرح، جلب مشارکت‌های مردمی به نفع بیماران و خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود و تامین مستقیم نیاز‌های خانواده و کرامت اجتماعی آنها از اهداف این طرح ملی در سال ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: در آذربایجان غربی این طرح با مشارکت ۲۵۰ نفر از خیرین و حامیان سلامت و کرامت اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:داوطلبان حامی و خیرین طرح سلامت و کرامت توانستند در این طرح به ۵ هزار نفر خدمات سلامتی و حمایتی را در قالب ویزیت رایگان پزشکی، پیراپزشکی و بسته‌های غذایی، به ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان در سراسر استان آذربایجان غربی در سال گذشته ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد