Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، برای حضور در بازی های ساحلی جهان که سال آینده در کشور آمریکا برگزار خواهد شد، 2 مسابقه گزینشی به ترتیب روزهای 17 و 18 فروردین ماه سال 98 در شهر لیسبون پرتغال و روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه سال 98 در شهر بوزیوس برزیل برگزار خواهد شد.

مسابقات کشتی ساحلی بازی های ساحلی جهان روزهای 6 تا 8 مهرماه سال 98 در کشور آمریکا برگزار می شود و برخلاف اخباری که پیش از این اعلام شده بود نمایندگان ایران با حضور در این مسابقات گزینشی شانس کسب سهمیه حضور در این رقابت ها را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جهان رقابت کشتی لیسبون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای خبری‌ای اس پی ان، در بیانیه پلیس شهر کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا، آمده است: یکی از خودرو‌ها عصر یکشنبه در جریان مسابقه از پیست منحرف شد و با برخورد به تماشاگران و مسئولان مسابقه، ۷ نفر را کشت و ۲۰ نفر دیگر را مجروح کرد که حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

بر اساس این بیانیه، قرار بود که این مسابقات اتومبیلرانی در ۲۴ مرحله برگزار شود، اما با وقوع این حادثه در هفدهمین مرحله از این مسابقات، این رویداد ورزشی تعطیل و متوقف شد.

به نوشته‌ای اس پی ان، در حالی که ۴۵ هزار تماشاگری که در یک آکادمی نظامی سریلانکا از نزدیک شاهد وقوع این حادثه بودند، اما علت اصلی خروج خودروی عامل بروز این حادثه از پیست، هنوز مشخص نشده است.

این رویداد ورزشی توسط ارتش سریلانکا و سازمان اتومبیلرانی سریلانکا برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند