Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی اکرامی، مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: ثبت‌نام  جشنواره قران و عترت که به همت سازمان بهزیستی استان قم برگزار می‌شود، آغاز شده‌ است.

وی افزود: جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولان، نابینایان، بچه‌های بی‌سرپرست، کودکان و مدیران و مربیان مهدکودک،  زنان سرپرست خانواده و سالمندان بالای 60 سال هستند که می‌توانند برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان با اشاره به رشته‌های این مسابقات بیان کرد: قرائت در دو گروه تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن در چهار بخش حفظ پنج، 10، 20 و حفظ کل قران کریم، اذان‌گویی، خوشنویسی، تحقیق و پژوهش،  دل‌نوشته‌های ادبی و نقاشی کودکان از رشته‌های این جشنواره است.

وی با بیان اینکه رشته نقاشی کودک برای بچه‌های زیر 10 سال است، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌های فوق تا 16 روز آینده(15 بهمن) برای ثبت نام در جشنواره قرآن و عترت مهلت دارند.

وی در پایان از حضور یک نماینده قمی در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن نابینایان جهان خبر داد و اظهر کرد: احمد دباغ در رشته قرائت قران کریم موفق به کسب رتبه اول در مسابقات کشوری حفظ و قرائت قران شد و به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن نابینایان جهان که در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بهزیستی مسابقات قرآن و عترت نابینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری در مورد مخالفت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه، گفت: رئیس مجلس در دی ماه 1402 به مسئولان مربوطه تذکر داد که باید طی دو ماه آینده مشکلات حوزه دارو را حل کنند و پس از طی این مدت کمیسیون را موظف به تدوین گزارشی در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی و قرائت آن در صحن علنی کرد بنابراین کمیسیون گزارش مفصلی را تدوین و در نشست علنی امروز مجلس قرائت کرد.

وی افزود: بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی مشکلات حوزه دارو است زیرا اگر در زمان مناسب منابع لازم را اختصاص می دادند وزارت بهداشت می توانست در این راستا بهتر عمل کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دیدگاه ما و مردم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی سلامت است و به جای اینکه کمیسیون بهداشت و مجلس به طور مداوم به دنبال پیگیری این مسائل باشند مسئولان وزارت بهداشت باید به صورت جدی این مسائل را پیگیری کنند.

شهریاری یادآور شد: در نهایت در نشست امروز موضوع ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه رای گیری و مورد مخالفت نمایندگان مجلس قرار گرفت البته معتقدم به طور معمول گزارشاتی که توسط مجلس به قوه قضائیه ارسال می شود نتیجه و بازخوردی نداشته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نگران تامین داروی بیمارانشان هستند و از سویی برخی، مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت را مسبب این مشکلات می داند بنابراین ما به وظیفه خود عمل و این گزارش را برای قرائت در صحن علنی آماده کردیم و امیدواریم مسئولان مربوطه به وظیفه خود برای رفع مشکل کمبود دارو و شیرخشک عمل کنند.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران