Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:44:23 GMT

توصیف زیبای شهاب حسینی از حسین محب‌اهری+عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۵۵۱۱

توصیف زیبای شهاب حسینی از حسین محب‌اهری+عکس

رکنا: شهاب حسینی از سابقه همکاری‌اش با حسین محب‌اهری یاد و آرزو کرد که روح او همواره شاد و آزاد باشد.

شهاب حسینی در پی درگذشت حسین محب‌اهری، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در اینستاگرام نوشت: "سعادت یارم بود که در حافظه حرفه خود مجالی داشتم که با حسین محب اهری در تجربه‌هایی هم قصه بودم. اولین پارتنری که از دنیای حرفه‌ای بازیگری در کنارش بودم و از او چون دیگران جز لبخندی همیشه مهربان و بیانی همیشه شیرین و چشمانی همیشه عاشق بر لوح دلم نقش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحش همیشه شاد و همواره آزاد.آمین."اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس شکنجه و تهیه فیلم سیاه از مردان عاشق زنان مطلقه در لانه سیاه مشهد دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دزدی عجیب 4 زن که گفتنش هم سخت است+ عکس پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم تصادف شدید زن حامله تهرانی با پراید / او بلافاصله به بیمارستان رفت ! + عکس رهایی زن اعدامی از چوبه دار / راز جسد یک مرد داخل بشکه چیست؟ فیلم حمله موشکی به مراکز نیروی قدس سپاه ایران در سوریه / موشک ها به زمین نرسید جزغاله شدن زن جوان در تصادف آتشین!+فیلم بیرون کشیدن زن سوخته

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر اینستاگرام عکس آزاد شهاب حسینی روح حسین محب اهری عکس فیلم زن مشهد جوان دختر تهران تصادف مادرش نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898855

دیگر خبرها

  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی