Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@16:12:08 GMT

بازیگر «بانوی عمارت» در مسیر عبور از تونل زمان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۵۵۵۸۴

به گزارش پارس نیوز، میلاد میرزایى، بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت این عکس را منتشر کرد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پارس بازیگر پارس نیوز بانوی عمارت مسیر عبور تونل زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: در حال حاضر سه مسیر کمربندی فرعی پل الغدیر، مسیر کنج کوه و آبنمای مسیر آسفیج مسدود است.

محمدعلی ملک زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد، اظهار کرد: در پی هشدارهای هواشناسی برای روزهای پایانی هفته ضمن ایجاد هماهنگی‌های بین دستگاهی، از روز گذشته ستاد مدیریت بحران در استان، شهرستان‌ها، فرمانداری‌های و شهرداری‌ها شکل گرفت.

وی در ادامه از پایان وضعیت هشدار نارنجی برای شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ، ابرکوه میبد و بخش‌های مرکزی و عقدا شهرستان اردکان خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه شبکه آب، برق و گاز استان در حالت پایدار قرار دارد گفت: در حال حاضر ۴۹۰ تیم مدیریت بحران شامل ۱۶۰۰ نیرو و ۱۱۵۰ دستگاه و تجهیزات در حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: صبح امروز یک مورد گزارش واژگونی اتوبوس اتفاق افتاده بود که خوشبختانه شرایط وخیمی گزارش نشد و با حضور عوامل راه و اورژانس مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر اکثراً مصدومان مرخص شدند.

ملک‌زاده در ادامه گفت: در بخش کشاورزی، دام و قنوات نیز گزارشی از خسارت نداشتیم. در شهر یزد و مراکز شهری مروست، خاتم و ابرکوه آب گرفتگی معابر وجود داشته که با حضور به موقع عوامل شهرداری برطرف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه مسیر در یزد مسدود است، بیان کرد: پل مسیر کنج کوه که به واسطه بارندگی ششم فروردین ماه دچار حادثه و تخریب شده بود به دلیل عبور روان آب مسدود است، همچنین کمربندی فرعی پل الغدیر شهر یزد به سمت جاده طبس نیز به دلیل مشکل جزئی جهت ایمنی رانندگان مسدود است و آب نمای مسیر آسفیج در شهرستان بهاباد نیز به دلیل حجم بالای عبور آب به تشخیص مجموعه راهداری با محدودیت عبور و مرور مواجه است.‌

کد خبر 745563

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد
  • تنها پل قدیمی تهران با سازه آجری
  • معرفی و بررسی پروژه‌ های بزرگ حمل و نقل جاده‌ ای در حال اجرا در ایران