Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساخت این مرکز از سال 92 به همت خیر حاج مصطفی آشوری در زمینی به مساحت 3192 مترمربع و زیربنای 1200 متر بنا شد و در بهمن‌ماه سال 93 با حضور وزیر بهداشت وقت افتتاح شد.

لازم به ذکر است هزینه تجهیز مرکز در زمان افتتاح 9082 میلیون ریال بوده است.

بر اساس این گزارش آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی سورک ابتدا در ساختمان مرکز شروع بکار کرد و در سال 94 ساختمان مجزای آن با متراژ 200 مترمربع با کمک حاج مصطفی آشوری به مبلغ 2101 میلیون ریال احداث و در شش ماهه نخست سال 95 افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت طبقه فوقانی آزمایشگاه به متراژ 400 مترمربع نیز شروع شد که در حال حاضر مراحل پایانی ساخت را می‌گذراند.

با پرداخت هزینه تکمیل رادیولوژی در داخل ساختمان توسط حاج مصطفی آشوری، تکمیل آن در سال 96 شروع و در بهمن ماه 96 افتتاح شد.

مرکز خدمات ساخت اتاق ژنراتور و موتورخانه نیز با متراژ 50 متر مربع و تجهیز آن به مبلغ 150 میلیون ریال انجام شد که توسط خیر حاج‌مصطفی آشوری هزینه تمامی این موارد را به عهده داشته است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سلامت شهری و روستایی وزارت بهداشت وزیر بهداشت خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین فرشیدی، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: حوزه بهداشت و پیشگیری با مشارکت مردمی و فرهنگسازی ارتقا خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری پلیس راهور در ایام نوروز و کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز، گفت: پیشگیری از بروز حادثه و بیماری، شرط اول سلامتی است، بنابراین با توجه به تنوع فرهنگی در کشورمان، سعی داریم خدمات حوزه بهداشت و فرهنگسازی و افزایش سواد سلامت را پررنگ‌تر از گذشته، تداوم و ارتقا بخشیم.

فرشیدی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته است، افزود: در این بازدید‌ها بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد توسط کارشناسان بهداشت کشف و معدوم شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: در حوزه بیماری‌های واگیر، یک میلیون مورد علائم سندرومیک بررسی و غربالگری شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز اقدامات روتین حوزه بهداشت از جمله واکسیناسیون‌ها نیز انجام و هیچ خدمتی تعطیل نشد، عنوان کرد: در این ایام بازدید‌های بهداشتی ۷۰ درصد افزایش یافت و تیم‌های بهداشتی در سراسر کشور و در پایگاه‌های مرزی، در خدمت رسانی به مردم، از هیچ تلاشی فروگذاری نبودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید