Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول در گفت‌وگو با میزان در رابطه با جزئیات دستگیری اسماعیل بخشی در دزفول با بیان اینکه با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد، گفت: این فرد شب گذشته در دزفول با همکاری نیرو‌های امنیتی-انتظامی دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎این مقام قضایی با تکذیب خبر منتشره مبنی بر هجوم نیرو‌های مسلح ناشناس به خانه وی تصریح کرد: این فرد از صبح روز گذشته متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملیاتی دستگیر شد.

‎وی اضافه کرد: این فرد پس از اجرای نیابت به دادسرای شوش اعزام شده است.

گفتنی است، اسماعیل بخشی‬⁩، از لیدرهای اصلی تجمعات ⁧‫هفت تپه‬⁩ ارتباطاتی با برخی از عناصر تشکل‌های چپ با عقبه کمونیستی فعال در داخل و خارج از کشور می‌گیرد. سرپل اصلی هدایت تجمعات هفت تپه متمایل به آشوبگری در سوئد مستقر است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۵۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی

به گزارش “ورزش سه”، سعید صادقی که با اجازه از کادرفنی و مدیر تیم در تمرین روز گذشته حاضر نبود، اولین تمرین سال جدید خود را در این تیم پشت سر گذاشت و با انگیزه انرژی بالایی حاضر شد.

سعید صادقی در بخشی از تمرین امروز با گل ویژه خود تمجید هم‌تیمی‌هایش را نیز به‌همراه داشت.

بخشی از تمرین امروز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که سعید صادقی در سمت چپ و با کنترل جالب و در ادامه ضربه کات دار جالب خود به زاویه مخالف، دروازه حریف را باز کرد و در ادامه شادی گل خود را به سبک کریس رونالدو اجرا کرده و منتظر تشویق هم‌تیمی‌هایش ماند.

صادقی که جزء ستاره‌های دو فصل اخیر سرخ‌ها محسوب می‌شود و البته طی هفته‌های گذشته فرصت چندانی در ترکیب پیدا نکرده بود، اکنون با انگیزه‌ای ویژه سال جدید و ۱۰ بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید چه شرایطی در جمع شاگردان اوسمار ویرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • برخورد قاطع با هنجارشکنی در دزفول
  • ذخیره کافی کالا‌های اساسی در دزفول
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد